Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 6. februar 2012

Her kan man se at jeg er på TheLadders, som er et nettsted, for folk med høyt inntektspotensiale. Bare synd at ingen firma verdsetter mine ferdigheter




Gmail - TheLadders CV rewrite special offer










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




TheLadders CV rewrite special offer











CVServicesTeam@theladders.com
<CVServicesTeam@theladders.com>



Wed, Jan 18, 2012 at 7:03 AM




Reply-To:
CVServicesTeam@theladders.com


To:
eribsskog@gmail.com






Hi Erik,

Today's job climate is challenging. Yet one fact remains unchanged — a professionally written CV
can dramatically increase your chances of getting noticed.

Members who invest in a Professional CV:

  • Get contacted by recruiters 3X faster

  • Double their recruiter contacts

  • Increase their chances for success on TheLadders.co.uk by 40%

  • Earn an average of £3,000 more per year


I would like to help you experience the same success and
receive a professionally written CV and cover letter at a special price.

This offer is valid until January 31, 2012. If you have any questions, please don't
hesitate to ask.

Best regards,

Sheheryar B. Sheikh

CV Business Manager

TheLadders.co.uk

0207 939 0624






Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter