Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 6. februar 2012

Jeg sendte en ny e-post til FN




Gmail - Report of crime/Fwd: Important Information For All Federal Employees










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Report of crime/Fwd: Important Information For All Federal Employees











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Mon, Feb 6, 2012 at 10:48 PM




To:
gbrlo <gbrlo@unhcr.org>


Cc:
gudmundur.einarsson@efta.int


Bcc:
InformationWeekGovernment@techweb.com






Hi,

someone are sending a lot of forged spoofing e-mails in my name.

(I also get a lot of harrassing e-mails).

I wanted to report the forwarded e-mail as crime.


Erik Ribsskog

PS.

I'm sending these crime-reports to the UN now, since the Police never reply, when I send crime-reports to them.


Hope this is alright!


---------- Forwarded message ----------
From: InformationWeek Government <InformationWeekGovernment@techweb.com>

Date: Thu, Jan 26, 2012 at 2:14 PM
Subject: Important Information For All Federal Employees
To: eribssk.og@gmail.com






If
you have trouble viewing this email, read the online version.

















Federal Desktop Management Imperatives:
The Role of Windows 7 in Supporting Agency Mission Objectives

InformationWeek Government










OnDemand
Webcast


WhitePaper
included with registration

The Federal Agenda- How To Optimize A Windows 7 Deployment


Register Now







InformationWeek Report

The
current economic climate has ratcheted up the need to optimize federal
workforce efficiency. Operational effectiveness is closely tied to how users
and agencies leverage their desktop and/or laptop resources.

In
this webcast we will explore
:



  • strategic
    trends that are driving new requirements for desktop performance

  • how
    the features in Windows 7 enable federal agencies to more effectively
    accomplish workforce productivity and citizen service objectives

  • the
    requirements and challenges of storage in virtualization and how the right
    storage can help you achieve optimal performance, improved responsiveness,
    greater efficiencies and effective business continuity.


Register Now - or - Get More Information











WEBCAST SPONSORED BY


Dell & Microsoft


System Requirements and Technical Support


TO UNSUBSCRIBE

This email was sent to eribssk.og@gmail.com
You are receiving this email because you provided UBM TechWeb with your email address.

To opt-out of any future Webcast offers from InformationWeek Government please respond here.


PRIVACY
NOTICE

UBM TechWeb takes your privacy seriously.
To
learn more, please read our


Privacy Policy
.


FOR
FURTHER COMMUNICATION, PLEASE CONTACT:

Customer Service
UBM
TechWeb
600 Community Drive
Manhasset, NY 11030












Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter