Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 1. august 2012

Jeg sendte en e-post til Amazon





Gmail - RE: New update/Fwd: Update/Fwd: CreateSpace - Executive Customer Relations











Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










RE: New update/Fwd: Update/Fwd: CreateSpace - Executive Customer Relations












Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>



Wed, Aug 1, 2012 at 3:07 PM




To:
"ecr-kdp+A2C3HMVRVHQ7UH@amazon.com" <ecr-kdp+A2C3HMVRVHQ7UH@amazon.com>






Hi,

I had some problems with CreateSpace, about the book, and I didn't want the book to not be available, (since it's about my employment-case), so I have published it on Scribd.

Is that ok?


I mean Scribd isn't like a competitor of yours like e.g. Smashwords.

Hope this is alright!

Best regards,

Erik Ribsskog


On Wed, Aug 1, 2012 at 2:59 PM, KDP Executive Customer Relations <ecr-kdp@amazon.com> wrote:

Hello Mr. Ribsskog,



I’m Erick Pullen of Amazon’s Kindle Direct Publishing Executive Customer Relations. Ashley, my colleague at CreateSpace, asked me to take a look at your KDP Select concern and follow up with you.



KDP Select content guidelines require books enrolled in KDP Select be exclusive to Amazon.com during the enrollment period. We may contact you in the future if it’s determined the digital version of your book is available elsewhere during its enrollment in KDP Select.



If you have further questions or concerns about your KDP account or Kindle books, feel free to contact me directly by writing to ecr-kdp@amazon.com. I’m also happy to give you a call if you’d rather chat over the phone.



I hope you’re having a nice week. Thanks for using Amazon KDP.



Regards,



Erick L. Pullen

Executive Customer Relations

Kindle Direct Publishing

http://kdp.amazon.com/

==========================









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter