Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 26. september 2012

Mer om bøker






Gmail - Vurderer å kjøpe bøkene dine








Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Vurderer å kjøpe bøkene dine










Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Wed, Sep 26, 2012 at 12:25 AM





To:
Avsender <hemmelignavn@imap.cc>







Hei,

neida, jeg har fra før også begynt å anonymisere regnskapet for nettbutikkene mine, osv.

For det er jo noe som heter personvern.

Så det er jo ikke noe vits i å skrive opp folks navn, hvis det ikke er lover som sier at man må gjøre dette, har jeg tenkt.


Så jeg har slike ting som personvern i bakhodet og jeg prøver å få rutinene bedre og bedre for virksomhetene mine.

Det kommer også snart nye bøker som Min Bok 4 og Min Bok 5, på Createspace/Amazon.


Min Bok 4 kommer så snart jeg har fått lest mer om funksjonen for sidenummerering i Open Office Writer.

Jeg driver med bokpublisering på søndagene, siden det er en rolig dag, og jeg dette er ting jeg nesten må konsentrere meg litt om, for å prøve å lære.

Så jeg skal prøve å få ordnet med Min Bok 4 innen ikke alt for lang tid ihvertfall.

Igjen takk for e-post!

Med bok-hilsen

Erik Ribsskog


2012/9/25 Avsender <hemmelignavn@imap.cc>

Hei igjen. Det er bra.
Flere av mine kollegaer vurderer også å kjøpe bøkene dine, og de var også bekymret for dette.
Takk for svar.

On Mon, Sep 24, 2012, at 15:17, Erik Ribsskog wrote:
> Hei,
>
> nei jeg mottar ikke navn paa de som kjoeper boekene.
>
> Og jeg kan begynne aa anonymisere de som donerer og handler fra
> nettbutikken min fra naa av.
>
> Det er kanskje flere som ikke vil ha navnet sitt paa bloggen.
>
> Med bok-hilsen
>
> Erik Ribsskog
>
>
> On 9/22/12, Avsender <hemmelignavn@imap.cc> wrote:
> > Hei. Jeg vurderer å kjøpe bøkene dine.
> > Mottar du navnet på de som kjøper bøkene?
> > Jeg er en kjent politiker i Norge, og ønsker ikke noe oppmerksomhet på
> > bloggen din bare fordi jeg handler bøker.
> >









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter