Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 24. desember 2012

Jeg sendte en e-post til Acer






Gmail - Recovery CD/Fwd: Delivery Status Notification (Failure)








Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Recovery CD/Fwd: Delivery Status Notification (Failure)










Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Mon, Dec 24, 2012 at 12:59 PM





To:
rekruttering@acer.no









---------- Forwarded message ----------
From: Mail Delivery Subsystem <mailer-daemon@googlemail.com>

Date: Mon, Dec 24, 2012 at 12:56 PM
Subject: Delivery Status Notification (Failure)
To: eribsskog@gmail.com


Delivery to the following recipient failed permanently:

     euro_mail@acer-euro.com

Technical details of permanent failure:
Google tried to deliver your message, but it was rejected by the recipient domain. We recommend contacting the other email provider for further information about the cause of this error. The error that the other server returned was: 550 550 5.1.1 <euro_mail@acer-euro.com>: Recipient address rejected: User unknown (state 13).

----- Original message -----

DKIM-Signature: v=1; a=rsa-sha256; c=relaxed/relaxed;
        d=gmail.com; s=20120113;
        h=mime-version:date:message-id:subject:from:to:content-type;
        bh=eFlXhygmWjY0BWRhWrZFlVnedmru7vtLfRsDUQzQCow=;
        b=li8u8fF/6Fv8QLlKzChKS82aGwnxDHWrjZDzUH1KCgfBqYbVLeio3oh3poDRTU2/Tx
         GAkL09YtAotIQeSfgIXBAbbwNJiXkVlgWcUpkq3VixlZ20xEtrAp4YaCdhmpwFwYCSE7
         QpI9adTIBLscLev4nA1xNdPHU+BkZLeDf9ftXQCFSSKhN99Mmj8PMLx+6odmB+pbCuBj
         /cIpR1FFdiZMCNGfFMBlbXEU0Tdf2lc3cKDWcgwFpHB3lVAZG/jI/nsCU4uO3QRuEAgb
         xRaQMv42p+ownDR0jcKVK2XypExRJ04LkLKwKAPzN4lsZltUlMaw8EZSvliMzCFia1rJ
         64Iw==
MIME-Version: 1.0
Received: by 10.58.243.166 with SMTP id wz6mr33815667vec.28.1356353775711;
 Mon, 24 Dec 2012 04:56:15 -0800 (PST)
Received: by 10.220.147.134 with HTTP; Mon, 24 Dec 2012 04:56:15 -0800 (PST)
Date: Mon, 24 Dec 2012 12:56:15 +0000
Message-ID: <CAGtfns5ReZG8fYe5q8ARKpGkNzfzr5wyTBMC9XitZSvDBvwgyA@mail.gmail.com>
Subject: Recovery CD
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
To: euro_mail@acer-euro.com
Content-Type: multipart/alternative; boundary=047d7b86f4b2fdb4cf04d198b8da

Hi,

I recently bought a refurbished Acer Extensa E261, here in Liverpool.

It didn't come with a media.

When I worked at Microsoft Scandinavian Product Activation, in 2005 and
2006, (for Arvato in the Cunard Building), then we learned that if
customers didn't have the media, they should contact the manufacturer.

I wonder if you can send me a recovery CD,  for Windows XP Professional,
(no service pack).

(There is a product key for this OS, on a sticker, on the box, so I have a
valid licence, but no media).

Yours sincerely,

Erik Ribsskog









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter