Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 27. juni 2013

Jeg sendte en e-post til den tidligere Nybrott-journalisten Terje Svendsen





Gmail - Nybrott-artikkel om Johannes Ribsskog







Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>









Nybrott-artikkel om Johannes Ribsskog









Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Thu, Jun 27, 2013 at 5:03 PM




To:
"terje.svendsen@op.no" <terje.svendsen@op.no>






Hei,

jeg lurte på en Nybrott-artikkel som du skrev på slutten av 70-tallet.

(For jeg regner med at du er den Terje Svendsen som jobbet i Nybrott, på 70-tallet?).

Det var om at min morfar Johannes Ribsskog hadde funnet to døde svaner, i Nevlunghavn:


http://www.scribd.com/doc/21115033/2010-001

Jeg fikk nesten sjokk da jeg så den avisa, på trappa, før jeg skulle til skolen, en dag, mens jeg gikk i andre klasse.

Jeg spurte Roy Olsen om det var han som hadde tatt bildet.

For jeg har ikke så mange bilder, av min morfar.

Men det var ikke han, sa han.

Bare lurte på om du tilfeldigvis hadde bildet.


(Hvis det var du som var fotograf).

Var det min morfar som ringte Nybrott, og som varslet om dere om disse døde svanene?

Bare lurte.

Aftenposten skrev også om min morfar og min mormor, (Ingeborg Ribsskog), i Nevlunghavn.

Og Aftenposten skrev at huset deres i Blombakken, var 'lite'.

Men det er vel det største i Nevlunghavn?

Møte du min morfar ved der han bodde, eller nede i Havna?

Bare i tilfelle du har tid til å svare på dette.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Har overhørt at jeg er forfulgt av 'mafian', i Oslo, i 2003.

Har bare jobbet som butikkleder og studert data, i Oslo, så skjønner lite av dette.

Har flyktet til England, men får ikke mine rettigheter av norske myndigheter.

Blir snytt for arv også, etter min mors foreldre, enda min mor døde, i 1999.

(Min tante Ellen, som har bodd i Sveits, i hele mitt liv, er nå tilbake i Norge, og tuller med arven min, sammen med min søster Pia, onkel Martin og Larvik Tingrett).

Bare noe jeg tenkte på mens jeg skrev til en Larvik-journalist, liksom.

Håper det er i orden at jeg sendte denne e-posten!







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter