Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 25. juni 2013

Mer fra Facebook









Øvre Jegersborggate februar 1974.

Øvre Jegersborggate februar 1974.


Liker · · Ikke følg innlegget lenger · Del · 20. juni kl. 00:24





  • 45 personer liker dette.




  • Vise 15 kommentarer til





  • Erik Ribsskog Jeg fikk forresten et slags insekt, i armen, en gang, mens jeg bodde det huset.

    Mora mi fant det, husker jeg, og brukte en pinsett, for å ta det ut.

    (Noe sånt).
    ...Vis mer





  • Erik Ribsskog Jeg har funnet ut mer om Rønningen.

    Det er en lang historie.

    Den svenske spionen Carl Ingman flyttet en herskapelig bolig, som en sikkert dansk greve, (Danneskjold-Laurvig), hadde bygget, ved Lågen, (et sted som ble kalt 'Rolighed'), til Jegersborg.
    ...Vis mer


    larvikinaerfortid.origo.no
    lørdag kl. 11:47 · Redigert · Liker · Fjern forhåndsvisning






  • Erik Ribsskog Roy Olsen:

    Jeg mener at jeg leste et sted, at du har jobbet i Larvik-avisen Nybrott.

    Min morfar, Johannes Ribsskog, var på forsida av Nybrott, i 1978 eller 1979, da han fant to døde svaner, i Nevlunghavn.

    Det var ikke du som var journalisten som skrev om dette?

    (Kopien som Larvik bibliotek sendte, ble litt utydelig, så jeg ser ikke hvem som var journalist og fotograf.

    Eller, det står at journalisten het Terje noe.

    Men det var kanskje du som tok bildet?).

    Mvh.


    Erik Ribsskog

    Erik Ribsskogs bilde.











    https://www.facebook.com/groups/410957598950304/

    Bloggarkiv

    Populære innlegg

    Om meg

    Bildet mitt
    Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

    Totalt antall sidevisninger

    Etiketter