Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 6. juli 2013

Mer fra Facebook





Gmail - (no subject)







Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>









(no subject)









Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Sat, Jul 6, 2013 at 5:48 PM




To:
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>











Du vet du er fra Larvik: Når du har hilst på Fram Frank, en artigkar i by-bildet for 20 år siden og mere, sammlet på poser til falken gjorde han også, og var veldig snill husker jeg, men litt "skummel"
Liker · · Ikke følg innlegget lenger · Del · torsdag kl. 19:03






  • 2 personer liker dette.





  • Marianne Rosvold Var etter at jeg flyttet det.






  • Kjell Øritsland Fram Frank ???






  • Ella Sigurdslid Kan det være Finn du mener ?






  • Ragnar Olafsen Finn hadde en bærepose med bæreposer.






  • Marianne Rosvold Er det Finn så forandrer jo det saken.






  • Synnøve Heum Ja Finn husker jeg






  • Kari Sundqvist Nei, men den er fin å komme seg over fra Sverige til Norge på da












  • Kjell Øritsland ???????, haha






  • Kjell Øritsland Goddag mann økseskaft..






  • Marianne Rosvold Ja,akkurat. Lenge siden jeg har hørt det uttrykket forresten.






  • Nikki Holmberg Finn var da helt harmløs,å veldig blid bestanding:-)






  • Gerd-Unni Hansen Hadde sine meninger da ...






  • Bernt Kristian Børresen Petter Rolf Hansen - bla deg litt nedover på denne siden så finner du mye om Finn - særlig takket være fotograf Roy Olsen. Til alle som kommer nye inn på denne siden - den er langt mer enn det som til enhver tid synes øverst. Gled dere. Her er det mange minner å friske opp - og nye, gamle historier å få rede på. En ren nytelse!






  • Marianne Rosvold Tror desverre ikke det er så enkelt for nykommerne å finne det Bernt Kristian Børresen. Så vi må vel bare finne oss i at det stadig blir gjentagelser.






  • Kjell Øritsland Det kan vi leve med, det hender jo til og med at vi gjentar oss sjøl







  • Erik Ribsskog Er det han med capsen dere prater om?


    (Bilde fra Roy Olsen sitt nettsted:

    http://trips.rool.no/avsporing_i_larvik).

    Mvh.

    Erik Ribskog

    Erik Ribsskogs bilde.












    https://www.facebook.com/groups/410957598950304/

    Bloggarkiv

    Populære innlegg

    Om meg

    Bildet mitt
    Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

    Totalt antall sidevisninger

    Etiketter