Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 28. september 2013

Det er på grunn av det her, at jeg har skrevet på bloggen min, (for noen måneder siden), at jeg synes at det er bedre, om Rimi selges til en utenlandsk kjede, (som for eksempel Tesco eller Netto), enn at kjeden taes over, av Norgesgruppen

bedre selges til netto

http://www.aftenposten.no/okonomi/NorgesGruppen-dominans-kan-velte-Ica-avtalen-7323789.html#.UkbH6mBQE2c

PS.

Her er mer om dette:

februar 2013 norgesgruppen

http://johncons-mirror.blogspot.co.uk/2013/02/her-kan-man-se-det-at-de-har-aldi-i.html

PS 2.

Det er kanskje litt rart, (synes jeg).

At avisene bruker så lang tid.

På å skrive om noe, (at Norgesgruppen kommer til å få veldig mange butikker, hvis de får lov til, å ta over Ica/Rimi, av Konkurransetilsynet).

Når jeg selv skrev om dette, (på min blogg), i februar, (altså for mer enn et halvt år siden), mener jeg.

Men men.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter