Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 30. september 2013

Her er Magne Winnem sin korte CV, (som han også sendte meg, i 2005), forresten


  CV, Magne Winnem by Erik Ribsskog


PS.

Noe mer som jeg kom på, etter å ha lest denne kortere CV-en, til Magne Winnem.

Det er at han ikke har fasttelefon.

Jeg lurer da på om Winnem kopierte meg.

For jeg kutta jo ut fasttelefonen, etter at jeg fikk meg bredbånd, like etter årtusenskiftet.

Men jeg var jo en ungkar, som bodde, i Oslo.

Og Winnem var i 2005 gift og hadde to barn, (som han skriver, på CV-en sin).

Men Winnem er sparsommelig, (vil jeg si).

Han bruker nok Skype, tror jeg, for å spare penger.

(De hadde også en vannrenser, husker jeg, i Spikkestad.

Og de drakk vann, til middagen, (som kunne være rester da), husker jeg.

Så dette vitner kanskje om en ganske protestantisk livsførsel.

Hm.

Selv om Winnem sa at han ikke var religiøs.

Men kona hans Elin, hu er i KRF da, husker jeg.

Og hu kom vel fortere fram der, enn det Winnem gjorde i Høyre, mener jeg å huske at de sa til meg, (i Spikkestad), en gang, på slutten av 90-tallet, var det vel).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Dessuten, har Winnem vikelig en Bachelor-grad, i Business Administration?

Eller har han bare fulgt det studiet?

(Og strøket på en eksamen igjen, som han jo gjorde, på Gjerdes VGS., russeåret).

For det står vel ikke noe om, når Winnem mottok sin Bachelor-grad, og om han fikk 'laud', (altså et bra snitt), for eksempel.

(Men jeg er ikke noe ekspert, på hvordan man skal presentere evenutelle grader selv, må jeg innrømme).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Og, er Winnem med i Nito, for eksempel.

Er det Winnem som har tulla med meg der?

Winnem er veldig vag, (på CV-en), angående hva han har vært med i, av politikk/organisasjoner.

Han skriver bare 'politikk', om Høyre.

Har han egentlig, (eller har han hatt), noe slags verv, (eller medlemskap), i Nito, Akademierforbundet og/eller Akademikerne?

Winnem har ganske lik bakgrunn, som meg.

(Fra Gjerde, Rimi, IT og Høyre.

Og han er også fra samme region, som meg.

Nemlig Drammensregionen).

Så Winnem kan nok ødelegge/tulle, en del, for meg, (hvis han vil), vil jeg vel tippe på, ihvertfall.

(Uten at jeg tørr å gjette på, hva Winnem egentlig sier om meg, bak ryggen min).

Men men.

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenker på.

Men men.

Og Rimi tenkte vel litt på Winnem og meg, som 'samme person' nesten, tror jeg.

(Jeg mener å huske, (at jeg overhørte), at Leif Jørgensen og Anne-Katrine Skodvin, 'babla' sammen, som om det var sånn, ihvertfall.

En gang på Rimi Munkelia, på 90-tallet, (da Leif Jørgensen jobba som butikksjef der), må det vel ha vært).

Noe sånt.

Så det er kanskje greit, hvis jeg publiserer, alt det som Winnem og jeg, eventuelt skriver om.

Eller skal dette være nødvendig, (i samfunnet), tro.

Hm.

Men Winnem og jeg, vi kunne vel lett komme på bølgelendge, (med hverandre), tror jeg.

Jeg syntes vel kanskje at det var enklere, (noen ganger), å komme på bølgelengde med Winnem, enn med mine søsken/søskenbarn, for eksempel.

Det er mulig.

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Her er mer om dette:





Gmail - FW: søknad SERVICETEKNIKER / SUPPORT







Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>









FW: søknad SERVICETEKNIKER / SUPPORT









Magne Winnem

<magnew@c2i.net>




Sat, Jul 23, 2005 at 1:53 PM




To:
Erik Ribsskog <eribsskog@hotmail.com>, Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>










Hei


Glemte at du ikke hadde word, så jeg fant et pdf
konverteringsprogram.

Mvh
Magne






From: Magne Winnem [mailto:magnew@c2i.net]
Sent: 17. juli 2005 14:42
To: Erik
Ribsskog (eribsskog@hotmail.com); Erik
Ribsskog
Subject: FW: søknad
SERVICETEKNIKER / SUPPORT



Hei


Det finnes ingen fasit, men etter å ha
jobbet litt med CVen bruker jeg denne til IT jobber, og en kortere til andre.

Lykke til med jobbsøking.


Magne







From: Magne Winnem [mailto:magnew@c2i.net]
Sent: 17. juli 2005 14:35
To: 'ama@temp-team.no'
Subject: søknad SERVICETEKNIKER /
SUPPORT


Hei


Vedlagt følger søknad og cv til stilling ledig som
servicetekniker/support.

Jeg er tilbake fra fereie fom 26.7, men er tilgjengelig på
mobil 92212334, og delvis tilgjengelig på e-post.

Mvh
Magne Winnem







2 attachments
CV lang  Magne Winnem.pdf
119K
CV,  Magne Winnem.pdf
84K






Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter