Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 30. september 2013

Mer om Rimi

Nå har jeg tenkt mer, på hu Liv, som jeg først ble kjent med, som låseansvarlig, (var det vel), på Rimi Karlsrud.

(På den tida, som jeg jobba, som ekstrahjelp der, (da Magne Winnem var butikksjef der).

Høsten 1993 deromkring, må det vel ha vært.

Noe sånt).

Så, cirka fem år seinere.

Så er både hu låseansvarlig Liv og meg.

Vi er begge butikksjefer, i Rimi, da.

(Jeg på Rimi Lambertseter.

Og Liv på Rimi Grenseveien.

Var det vel).

Og jeg har nettopp blitt butikksjef.

Og kjenner nesten ingen, på Rimi sitt seminar, på Storefjell.

Men jeg har spilt fotball, sammen med butikksjef-Liv, i mellomtida, (organisert av Magne Winnem), blant annet, på Lambertseter.

(En gang som hu så bleik/sky ut, riktignok.

Men likevel).

Og da, i 1998, så hadde Magne Winnem, slutta i Rimi, et par år før.

Og han fortalte meg vel det.

At han hadde fått klager på det, at butikken, (Rimi Karlsrud), så rotete ut, mens han studerte, på BI.

Og jeg tenkte vel kanskje det, at jeg kunne høre med hu Liv, om hvordan det hadde vært, (på Rimi Karlsrud), på den tida, da.

Og så spørr jeg henne, (mens hu satt i en bar der, må man vel kalle det).

Om hu likte Magne Winnem, (eller noe sånt da).

Og da skriker hu 'nei', (eller noe sånt), husker jeg.

Og seinere den kvelden, (dette var fredagen, på Storefjell-seminaret, i 1998).

Så er regionsjef Jon Bekkevoll, rimelig innpåsliten.

Og overvåker meg nesten da, (må jeg si).

I diskoteket, på Storefjell der.

Mens jeg stod og prata, med ei ung og pen svensk butikksjef-dame, (fra Oslo Vest, var det vel), blant annet.

For Bekkevoll trodde kanskje det, da.

At jeg hadde spurt hu Liv, om hu ville pule, (eller noe sånt), da.

(Siden hu skreik så fælt, da).

Og så har han Bekkevoll, liksom lagt meg for hat, da.

Og tulla og tøysa fælt.

Med meg og karrieren min, i Rimi, etter det.

(Som var min første uke, (eller noe sånt), som butikksjef, i Rimi, da.

Er det dette som har foregått?

Hvem vet.

Hm.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter