Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 29. september 2013

Her kan man se det, at Arvato stavet etternavnet mitt feil, i jobb e-post-adressen min. (Jeg sendte en e-post til meg selv, for å opprette en ny Gmail-konto, for å sende en e-post, til University of Sunderland, angående gjelden min, hos dem. Jeg var nok litt forsiktig, (og brukte ikke min vanlige epost-adresse), fordi at jeg hadde overhørt, at jeg var forfulgt av 'mafian', og fordi jeg ble forsøkt drept, i Kvelde, i juli 2005)





Gmail - Erik Ribsskog has invited you to open a Google mail account







Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>









Erik Ribsskog has invited you to open a Google mail account









Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Thu, Jan 26, 2006 at 7:29 AM




To:
erik.ribbskog@arvatoservices.co.uk






-----------------------------------------------------------------------

Erik Ribsskog has invited you to open a free Google Mail account.

To accept this invitation and register for your account, visit
http://mail.google.com/mail/a-1e7d35fe52-4965685a50-c9fcfd7333

Once you create your account, Erik Ribsskog will be notified with
your new email address so you can stay in touch with Google Mail!

If you haven't already heard about Google Mail, it's a new search-based webmail
service that offers:

- Over 2,500 megabytes (two gigabytes) of free storage
- Built-in Google search that instantly finds any message you want
- Automatic arrangement of messages and related replies into
  "conversations"
- Powerful spam protection using innovative Google technology
- No large, annoying ads--just small text ads and related pages that are
  relevant to the content of your messages

To learn more about Google Mail before registering, visit:
http://mail.google.com/mail/help/benefits.html

And, to see how easy it can be to switch to a new email service, check
out our new switch guide: http://mail.google.com/mail/help/switch/

We're still working every day to improve Google Mail, so we might ask for your
comments and suggestions periodically.  We hope you'll like Google Mail.  We
do.  And, it's only going to get better.

Thanks,

The Google Mail Team

(If clicking the URLs in this message does not work, copy and paste them
into the address bar of your browser).







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter