Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 29. september 2013

Magne Winnem ville ikke ha Gmail, i 2004





Gmail - Magne, Erik Ribsskog has invited you to open a Google mail account







Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>









Magne, Erik Ribsskog has invited you to open a Google mail account









Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Thu, Oct 21, 2004 at 8:53 PM




Reply-To:
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


To:
Magne Winnem <magne.winnem@it-akademiet.no>






Ok, den er grei.

Blir kanskje litt mange e-mail adresser etterhvert ja.

Erik


On Thu, 21 Oct 2004 09:19:24 +0200, Magne Winnem
<magne.winnem@it-akademiet.no> wrote:
> Hei
>
> Sikkert bra med store vedlegg, men jeg ønsker ikke flere e-mail adresser. Jeg tror jeg har 5 stykker med 2 jeg ikke bruker.
>
> Magne
>
>
>
> -----Original Message-----
> From: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
> Sent: 20. oktober 2004 14:20
> To: Magne Winnem
> Subject: Magne, Erik Ribsskog has invited you to open a Google mail account
>
> I've been using Gmail and thought you might like to try it out. Here's
> an invitation to create an account.
>
> -----------------------------------------------------------------------
>
> Erik Ribsskog has invited you to open a free Gmail account. The invitation
> will expire in three weeks and can only be used to set up one account.
>
> To accept this invitation and register for your account, visit
> http://gmail.google.com/gmail/a-1e7d35fe52-1ae0938649-8a7eba3d5e
>
> Once you create your account, Erik Ribsskog will be notified with
> your new @gmail.com address so you can stay in touch with Gmail!
>
> If you haven't already heard about Gmail, it's a new search-based webmail
> service that offers:
>
> - 1,000 megabytes (one gigabyte) of free storage
> - Built-in Google search that instantly finds any message you want
> - Automatic arrangement of messages and related replies into
>  "conversations"
> - Text ads and related pages that are relevant to the content of your
>  messages
>
> Gmail is still in an early stage of development. But If you set up an
> account, you'll be able to keep it even after we make Gmail more
> widely available. We might also ask for your comments and suggestions
> periodically and we appreciate your help in making Gmail even better.
>
> Thanks,
>
> The Gmail Team
>
> To learn more about Gmail before registering, visit:
> http://gmail.google.com/gmail/help/benefits.html
>
> (If clicking the URLs in this message does not work, copy and paste them
> into the address bar of your browser).
>
>







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter