Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 29. september 2013

Mer om Min Bok 5

Min Bok 5, den skriver jeg, fra noen ark, med stikkord-notater nå.

Og det er fortsatt en del stikkord igjen.

Men jeg regner med å bli ferdig, iløpet av neste helg, forhåpentligvis.

(For det å skrive, fra de stikkordene.

Det er litt tungt arbeid da, synes jeg at det blir, (av en eller annen grunn).

Så det passer greit, å skrive på de siste kapitlene, av Min Bok 5, i helgene, synes jeg).

Så, om 2-3 helger.

(Når jeg er ferdig, med alle kapitlene, på Min Bok 5).

Så skal jeg publisere den boken, på Scribd osv., da.

(Som jeg har gjort med de tidligere Min Bok-bøkene).

Og så, (helgen etter, eller noe).

Så har jeg planlagt å publisere Min Bok 5 på CreateSpace/Amazon, da.

Og så, (i helgene etter dette igjen).

Så har jeg tenkt til å publisere Min Bok, (bind 1 og 2).

Og også Min Bok 2.

På nytt.

Med sidetall, da.

Så om noen måneder, så burde alle Min Bok-bøkene, (til og med Min Bok 5), ligge på Amazon/CreateSpace, med sidetall, osv.

Og etter det igjen, så har jeg tenkt til å gjøre om designen, på Bags of Sweets.

Sånn at den får samme design, som på Posegodt, da.

Jeg har også begynte å skrive, på Min Bok 6, (fra Sunderland).

Den boka skriver jeg fra hukommelsen, (og ikke fra stikkord), foreløbig.

Så den har jeg skrevet en del på, på ukedagene, etter at jeg er ferdig, med jobbsøking, osv.

Og det har gått ganske greit hittil, ihvertfall.

Så jeg skal prøve å fortsette med Min Bok 6 også, innimellom.

Mens jeg jobber med, å bli ferdig, med Min Bok 5, (og med å få satt sidetall, på de tidligere Min Bok-bøkene, som mangler det, på CreateSpace/Amazon), da.

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter