Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 14. oktober 2013

Mer fra Facebook

  • Samtale startet 16. september
  • Erik Ribsskog
    Erik Ribsskog
    Hei,
    ser du har skrevet på Facebook-gruppa, til Rimi Langhus.
    (Hvil i fred).
    Har du jobbet som butikksjef der?
    Husker du at jeg vant drifts-konkurransen Rimi Gullårer, som butikksjef der, i 2001?
    Mvh.
    Erik Ribsskog
  • I dag
  • Ole Martin Edland
    Ole Martin Edland
    Jeg har vært ass butikksjef der i 2006, men begynte å jobbe der i 2005, så husker deg nok ikke dessverre
    Mvh Ole Martin
  • Erik Ribsskog
    Erik Ribsskog
    Hei,
    nei jeg flytta til England, høsten 2004.
    Men jeg jobba som butikksjef der, fra år 2001 til 2002.
    Og som låseansvarlig fra 2003 til 2004.
    Har du noe kontakt med Sølvi Berger?
    Kanskje hu husker det.
    Husker du at bedriftsfotball-laget der vant en turnering?
    Hva het han som ble butikksjef der, i september 2004, etter at Stian Eriksen slutta som butikksjef der, i juli, samme året?
    Mvh.
    Erik Ribsskog
  • Ole Martin Edland
    Ole Martin Edland
    Spør David Ulriksen han var ansatt i den perioden!
  • Erik Ribsskog
    Erik Ribsskog
    Hei,
    ja, det var jeg som ansatte David Ulriksen, for å få vaska noen bunnhyller, på den butikken, i 2001.
    Men han var ikke leder der, på den tida, som jeg var butikksjef der.
    Det må vel ha vært Stian Eriksen som gjorde David Ulriksen til leder, kanskje.
    Hvem var det som var butikksjef der, på den tida, som du jobba der, da?
    Takk for svar, forresten!
    Mvh.
    Erik Ribsskog
  • Ole Martin Edland
    Ole Martin Edland
    Svein tror jeg han som ansatt meg het, men han forsvant fort, så tok Sølvi over roret frem til Rimi ble lagt ned for å bygge ICA
  • Erik Ribsskog
    Erik Ribsskog
    Ok,
    var det Svein han het.
    Jeg hadde glemt det.
    (Selv om jeg ringte han, etter at jeg slutta der vel, og sa at jeg slutta.
    Før jeg flytta, til England.
    Etter at jeg hadde vært butikksjef-vikar der, (må man vel kalle det), sommeren 2004).
    Jeg visste ikke at Sølvi hadde vært butikksjef der.
    Det var nytt for meg.
    Men jeg får prøve å kontakte Sølvi Berger og/eller David Ulriksen og kanskje noen av de andre folka der igjen, da.
    Mange takk for hjelp.
    Det er bra at det er noen Rimi-folk som klarer å gi noen svar til folk, på Facebook, osv.
    Mvh.
    Erik Ribsskog
  • Ole Martin Edland
    Ole Martin Edland
    Beskjeden lå under "other", derfor jeg ikke så den før nå
  • Erik Ribsskog
    Erik Ribsskog
    Ok,
    det var merkelig.
    Kanskje derfor jeg får så få svar fra Rimi-folk og andre, da.
    Hvem vet.
    Igjen takk for hjelp ihvertfall!
    Mvh.
    Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter