Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 28. november 2013

Jeg sendte en e-post til Politiet i Drammen





Gmail - Urent trav i forbindelse med Carl Fredrik Fallan sitt dødsfall?







Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>









Urent trav i forbindelse med Carl Fredrik Fallan sitt dødsfall?









Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Thu, Nov 28, 2013 at 2:56 PM




To:
post.sondre.buskerud@politiet.no






Hei,

min tidligere klassekamerat Carl Fredrik Fallan døde visst for noen
uker siden, leste jeg på Facebook, for ikke så lenge siden.

Jeg mener å huske det, at noen opprettet en falsk Facebook-profil, for
Fallan, for cirka et år siden.

(Sånn at han plutselig hadde to Facebook-profiler).

Kan dette ha vært noe slags 'urent trav', tro?

Litt rart at dette skulle skje med en vanlig nordmann fra Bergeråsen.

Jeg prøvde å varsle, på min blogg.

Men dere hos politiet svarer jo aldri på mine e-poster, så jeg tror
ikke at jeg sendte om dette, til dere.

Men nå er jo Fallan død, kun 43 år gammel.

Noe som er litt tidlig, vel.

Hans tidligere nabo, (i Ulvikveien), Nina Monsen, døde rundt
årtusenskiftet, kun cirka 30 år gammel.

Og Tove Grønli, (som var en bekjent av min far Arne Mogan Olsen), døde
i Havnehagen, på begynnelsen av 80-tallet, kun cirka 30 år gammel,
vel.

(Kripos dukket opp på Bergeråsen, i forbindelse med det dødsfallet, husker jeg).

Mvh.

Erik Ribsskog







PS.

Her er mer om dette:

to facebook kontoer

http://johncons-mirror.blogspot.co.uk/2013/03/carl-fredrik-fallan-fra-bergerasen-har.html

PS 2.

Enda mer om dette:

enda mer om fallan

(Samme link som ovenfor).

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter