Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 28. november 2013

Jeg sendte en e-post til VG





Gmail - VGD/Fwd: Mer om Mette-Marit








Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










VGD/Fwd: Mer om Mette-Marit










Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Thu, Nov 28, 2013 at 10:23 PM





To:
2200@vg.no


Cc:
post@slottet.no








Hei,

jeg pleide å debattere på VGD under nicket 'cons', noen år etter årtusenskiftet.

Og der, så opprettet noen en debatt-tråd, som het: 'Hva er galt i Norge'.

(Noe sånt).

Jeg hadde mye problemer med sjefer oppover i systemet, de 12-13 årene,
som jeg jobbet, i Rimi.

Så jeg skrev litt om problemene i Rimi, i den tråden, da.

Før den ble slettet.

Og jeg ble også etterhvert bannlyst på VGD, (av uklare årsaker).

Etter dette, så fortsatte jeg å skrive, om hva som var galt i Norge,
på min blogg.

Og nå får jeg ubekreftede rykter, om kongehuset, sendt til meg, på
e-post, (siden jeg da tok noe 'brainstorming', (som jeg lærte da jeg
hadde markedsføring, som fag, mange timer i uka, på økonomilinja, på
handel og kontor, på 80-tallet, og da tenkte jeg på Mette
Marit-videoen, når jeg tok 'brain-storming' om hva som var galt i
Norge.

Jeg tenkte da også på Stoltenberg.

Det vil si 'de er alle serbere'.

Og også hu Ninni Stoltenberg.

Og Grandiosa, (som jeg hadde lest noe insinuerende om, må jeg si, i et
gratis-blad, på McDonalds i Østbanehallen, en gang rundt
årtusenskiftet.

Og sikkert enda mer.

Som at Trond Giske hadde vært full på tinget, osv).

Men nå får jeg rykter om kongehuset.

Og det er vanskelig for meg å verifiserer 'ryktesprederen'.

Og hun sier ikke hvor hu har hørt dette.

Så dette er kanskje noe for VG.

Jeg har andre ting å drive med i kveld, (for jeg har en nettbutikk
osv.), så jeg har ikke tid til å drive med sånne se og hør-greier.

(Eller hva man skal kalle det).

Jeg pleide aldri å lese se og hør, da jeg bodde, i Norge.

For jeg er ikke så interessert i konge-stoff egentlig.

Men dette var det VG/VGD som startet, (i 2007 deromkring vel).

Så dette er kanskje mer noe for dere, tenkte jeg nå.

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Turid Franzen <turid.franzen@gmail.com>
Date: 2013/11/28
Subject: Mer om Mette-Marit
To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


Her er en annen kjent, norsk blogger, som mener å sitte på sannheten:

http://christianburmeister.no/2013/11/26/er-det-slutt-mellom-mette-marit-og-haakon/

Så det kan virke som at 'katta er ute av sekken' nå.

Siden dette ryktet er overalt på Internett.

Og jeg ser også på statcounteren du har lagt ut, at folk søker på
'Mette-Marit utro'.

Så du får høre med han Burmeister, om du kan få noe bekreftelse der.

Så slipper du å høre på 'flyktning-kjerringer' på Island, som meg.

- Hilsen Turid







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter