Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 28. november 2013

Jeg sendte enda en e-post til Slottet





Gmail - Oppdatering/Fwd: Mette-Marit igjen








Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Oppdatering/Fwd: Mette-Marit igjen










Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Thu, Nov 28, 2013 at 8:00 PM





To:
post@slottet.no








---------- Forwarded message ----------
From: Turid Franzen <turid.franzen@gmail.com>
Date: 2013/11/28
Subject: Mette-Marit igjen
To: eribsskog@gmail.com


Hei,

jeg ser du har skrevet om dette på bloggen din nå, og har skrevet til Slottet.

Jeg har flyttet fra Norge for lengst, og skatter ikke lenger til Norge.

Så det er derfor jeg ikke står oppført på Gule Sider, eller i skattelistene.

Jeg har vært bosatt i Spania, blant annet, og senere på Færøyene, før
jeg endte opp på Island, og fikk statsborgerskap der.

Dette fordi Norge var vanskelig for meg å bo i, pga. allergi og
tungrodd byråkrati.

Så jeg ble lei, kan man si, og dro min kos.

Men bra at du får lufta dette på blogg.

- Vennlig hilsen Turid







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter