Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 7. november 2013

Mer om spoofing





Gmail - [Case Ref: 1351208] Peugeot UK








Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










[Case Ref: 1351208] Peugeot UK










Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Thu, Nov 7, 2013 at 11:45 AM





To:
contactcentre@peugeotmail.co.uk








spoofing


On Thu, Nov 7, 2013 at 10:53 AM, <contactcentre@peugeotmail.co.uk> wrote:



[image]


Dear Mr Ribsskog



Thank you for your recent email which has been received by the Peugeot UK Customer Contact Centre.



I have tried to contact you several times without success. Please advise a good time to call you.



Kind regards



Pauline Owen

______________________________________________

Peugeot Customer Advisor

_______________________________________________

The Peugeot Customer Contact Centre



Tel: 0845 200 1234


_______________________________________________

This email is confidential and intended solely for the use of the individual to whom it is addressed. Any views or opinions presented are solely those of the author and do not necessarily represent those of Peugeot Motor Company PLC. If you are not the intended recipient, be advised that you have received this email in error and that any use, dissemination, forwarding, printing or copying of this email is strictly prohibited. If you have received this email in error please contact the sender.



Registered Office: Peugeot Motor Company PLC, Pinley House, 2 Sunbeam Way, Coventry, CV31ND



Registered in England No. 148545.



Peugeot Motor Company PLC is authorised and regulated by the Financial Services Authority.











Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter