Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 5. desember 2013

Dette er bare tull. Disse nevner for eksempel ikke at min mor og mormor arvet Adeler. Dessuten så kaller jeg meg ikke Baron Adeler formelt. Det er bare i logoen på bloggen min, at jeg kaller meg 'Baron Erik Ribsskog', for å gjøre logoen litt morsom, og markere at jeg er etter sånne 'raringer', (det vil si kongelige og adelige), etter min danskfødte mormor

baron adeler wiki

http://falseroyals.wikia.com/wiki/Baron_Adeler

PS.

Dessuten, så er dette en gammel sak.

Det er mange år siden at jeg skrev om dette, på bloggen min.

Og da forklarte jeg i detalj, om dette.

(Det var om at Adeler er en norsk adelslekt.

Adeler-slekten oppholdt seg i utlandet, da adelen ble avskaffet, i Norge.

Så jeg mener at Baron Adeler er en gyldig tittel i Norge.

(Noe sånt).

Mens artikkelen fokuserer på Danmark).

Jeg synes at det er rart, at man begynner å skrive negativt om meg, på grunn av dette, i 2013.

Når jeg tok opp dette, på min blogg, for mange år siden.

For dette er en gammel sak, for meg.

Så jeg har ikke alle detaljene foran i hodet liksom, (om dette), må jeg innrømme.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Og den søknaden min, om å skifte navn, til 'Erik Løvenbalk Ribsskog'.

Den er også mange år gammel.

Det er bare det, at myndighetene ikke har sendt meg svar, hit til England.

Og jeg har ikke fått det bekreftet, av myndighetene, at de har godtatt denne navne-endringen.

Men jeg har sett dette, (at jeg blir kalt 'Erik Løvenbalk Ribsskog'), på et tredjehånds-sted, nemlig VG sine skattelister, (på nettet).

Og så har jeg skrevet til myndighetene i Norge.

Og klaget på det, at jeg ikke har fått noe skriv fra de, som svar, på denne søknaden.

Men jeg har fortsatt ikke hørt noe.

Og det er også flere e-poster til myndighetene, (om adelsnavn med mere), som jeg ikke har fått noe svar på, for noen år siden.

(Som jeg har skrevet om på bloggen).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 2.

Enda mer om dette:

bok skifte adeler

http://www.amazon.com/Skifte-etter-Holger-Adeler-Norwegian/dp/1477672117/ref=sr_1_11?s=books&ie=UTF8&qid=1386285076&sr=1-11

PS 3.

Det er visst ei Victoria Petersen som skriver dette:

victoria petersen adeler

http://falseroyals.wikia.com/wiki/Baron_Adeler

PS 4.

Hun sier hun er en ekspert, på adel osv., (men nevner ikke hvordan hun har tilegnet seg denne kunnskapen):

ekspert adel

http://falseroyals.wikia.com/wiki/User:Victoria_Petersen

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter