Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 5. desember 2013

Mer fra Posegodt





Gmail - Notification of Payment Received








Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Notification of Payment Received










Posegodt

<post@posegodt.net>




Thu, Dec 5, 2013 at 1:58 PM





To:
Joakim Magnussen <joakimm89@gmail.com>








Hei,

ja, jeg så det på skattelistene nå, at du faktisk heter Joa-kim Magnussen.

Magnussen virka så norsk, så jeg skjønte ikke det, med en gang.

Jeg måtte nesten skrive til deg, for å bekrefte det, at jeg skulle sende det, i en boblekonvolutt.


Var det for å få plass til det i postkassa forresten, (hvis det er lov å spørre).

(Jeg prøver å skjønne nettbutikk-kunder og litt.

Er mest vant til Rimi-kunder fra før liksom).

Jeg har allerede kjøpt inn bestillingen, og skal pakke den seinere i dag.

Og så skal jeg prøve å få sendt den i morgen, hvis alt går etter planen.

(Eller innen tre virkedager da, som det står, på nettstedet, under 'Levering').

Har gått et år, på Gjerdes handelskole, (skoleåret 1988/89), og jobba det året også på CC Storkjøp, på CC Brakerøya.

Så det var artig at noen fra Drammen bestiller også.

(Er egentlig fra Berger, hvis du veit hvor det er).

Med Posegodt-hilsen

Erik Ribsskog



On Thu, Dec 5, 2013 at 1:39 PM, Joakim Magnussen <joakimm89@gmail.com> wrote:

Supert.
Nope, heter Joa-kim men du kan godt skrive Joakim. Har asiatiske foreldre som fant på å skrive navnet mitt sånn. (Kim er et vanlig asiatisk navn, Joa-kim ble en slags blanding av et norskt og et asiatisk navn). Får alltid høre det når noen ser navnet mitt men jeg er vant til det.




2013/12/5 Posegodt <post@posegodt.net>

Hei,

du har ikke bestilt Taveners Vingummi, (strengt tatt), men du har bestilt Taveners Red & Black Gums, som jeg kaller 'gums', på vare-siden.

Bare så du vet det.


De ligger under menyen 'Vingummi', men det er fordi at jeg synes de passer best der.

Den kategorien burde kanskje vært kalt 'Gummi-godt', eller noe, men 'gummi' er jo også slang for kondomer.

Så det blir litt rart, muligens.

Men disse fire pakkene går tilsammen under tollgrensen på 200 kroner, (som vel fortsatt er tollgrensen selv om Solberg-regjeringen vel har pratet om å heve den).
Så å sende disse fire varene i samme boble-konvolutt, det burde gå greit.

Så det skal jeg prøve å få til.

Jeg ser at du kaller deg 'Joa-kim', på bestillingen.

Men det skal vel være 'Joakim', som det skal stå på pakken?

Det virker litt ukonvensjonelt, med Joa-kim.

Og jeg hadde en mongolid fetter i Sveits, som het Joakim, forresten.

Så jeg lurte litt på det her.

Du tuller kanskje litt, når du skriver 'Joa-kim'?

Jeg er litt redd for at post-damene i England skal se rart på meg, hvis det står 'Joa-kim', på pakken.

Jeg er vant til å jobbe som Rimi-butikksjef i Norge, (som jeg har skrevet på nettstedet, under 'Om'), så jeg er ikke så vant til å sende pakker.

Så jeg har ikke vært borti sånne problemer før, (med 'tøyse-navn', som det virker som for meg, at 'Joa-kim' er).

Så fint hvis du kunne forklart mer om 'fornavn-skrivinga' i 'samme slengen', liksom.

Med Posegodt-hilsen

Erik Ribsskog


On Thu, Dec 5, 2013 at 3:57 AM, Joa-kim Magnussen via PayPal <member@paypal.co.uk> wrote:



PayPal logo

5 Dec 2013 03:56:54 GMT
Transaction ID: (sensurert av johncons-blogg)
Dear Posegodt,


You received a payment of 144.70 NOK from Joa-kim Magnussen (joakimm89@gmail.com)


Thanks for using PayPal. You can now send any items. To see all the transaction details, log in to your PayPal account.

Important note: Joa-kim Magnussen has provided an unconfirmed address. Please check the Transaction Details page for this payment to find out whether you will be covered by PayPal Seller Protection.

It may take a few moments for this transaction to appear in your account.

This item is partially eligible (Item Not Received Only) for Seller Protection.


Don't forget to:
  • Send the item to the postal address below within 7 days.
    Please note: items delivered in person or to a different address are not covered by Seller Protection.

  • Use a trackable proof of delivery.

  • Find out more about Seller Protection
    Reversals:
    Please be aware that your payment can still be reversed, (e.g. if it is subject to a chargeback), even after you have sent the item to your buyer. Complying with PayPal's protection programmes and following the trading guidelines in our Safety Advice helps to protect you from things like chargebacks.


    Buyer
    Joa-kim Magnussen
    joakimm89@gmail.com

    Instructions to merchant
    Bestilte en pose med taveners vingummi for ca 20 min siden. Håper du kan sende de sammen.
    Delivery address
    Joa-kim Magnussen Valbrottveien 75
    3024 Drammen
    Norway
    Dispatch details
    You haven’t added any dispatch details.

    Description
    Unit priceQty
    Amount Riesen 135 g.
    47.90 NOK147.90 NOK
    Cadbury Eclairs 180 g. 46.90 NOK
    146.90 NOK Crispy m&m's 155 g.49.90 NOK
    1
    49.90 NOK

    Subtotal
    144.70 NOK Total 144.70 NOK
    Payment 144.70 NOK
    Payment sent to betaling@posegodt.net


    Questions? Go to the Help Centre at: www.paypal.com/uk/help

    Please do not reply to this email. This mailbox is not monitored and you will not receive a response. For assistance, log in to your PayPal account and click Help in the top right corner of any PayPal page.

    You can choose to receive plain text emails instead of HTML emails. To change your Notifications preferences, log in to your PayPal account at www.paypal.co.uk, go to your Profile and click My account settings.



    Copyright © 1999-2013 PayPal. All rights reserved.

    PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A.
    Société en Commandite par Actions
    Registered Office: 5th Floor 22-24 Boulevard Royal L-2449, Luxembourg
    RCS Luxembourg B 118 349


    PayPal Email ID PP341












    Bloggarkiv

    Populære innlegg

    Om meg

    Bildet mitt
    Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

    Totalt antall sidevisninger

    Etiketter