Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 10. desember 2013

Jeg sendte enda en oppdatering til Merseyside-politiet





Gmail - Update/Fwd: 13120900221 Takeaway order at BigFoodie.co.uk








Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Update/Fwd: 13120900221 Takeaway order at BigFoodie.co.uk










Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Mon, Dec 9, 2013 at 11:43 PM





To:
COMMCEN <COMMCEN@merseyside.police.uk>


Cc:
anne-kathrine.skodvin@ica.no, "EUteam@amnesty.org" <EUteam@amnesty.org>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, "hv-02.kontakt" <hv-02.kontakt@mil.no>, "inquiries2@un.org" <inquiries2@un.org>, "emb.london" <emb.london@mfa.no>, post <post@spesialenheten.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, steve.rotheram.mp@parliament.uk, efta-lux@ec.europa.eu, !enquiries <enquiries@ipcc.gsi.gov.uk>, fampo@hotmail.com, "mail.gva" <mail.gva@efta.int>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, mail.bxl@efta.int, royaldanishconsulate@dantechuk.com, lederne@lederne.no








---------- Forwarded message ----------
From:  <noreply@bigfoodie.co.uk>
Date: Mon, Dec 9, 2013 at 8:57 PM
Subject: 13120900221 Takeaway order at BigFoodie.co.uk
To: eribsskog@gmail.com, orders@bigfoodie.co.uk


Order Number: 13120900221
User ID: 36400

Dear Erik Ribsskog:

Thank you for making order with bigfoodie. Your order detail has been
sent to the restaurant. Please click here see Order Statues in your
bigfoodie account.
www.bigfoodie.co.uk
Order Number: 13120900221
HAPPY VILLA English & Chinese Takeaway. Shop ID: 13248
63-65 Priory Road, Anfield, Liverpool L4 2SE Tel: 0151 260 6241
Order Time: Monday 9/12/2013 20:57
Delivery

ASAP 21:42

Erik Ribsskog  07757593021
10 Keith Court
Keith Avenue
Liverpool L4 5XJ
07757593021

QTY
MENU NAME
PRICE
  1
Special Set Meals for 1 Person (No.A)
£ 11.00
  1
Diet Coke (1.5L) (No.D11)
£ 1.70


Subtotal
£ 12.70

Delivery
£ 1.00


Order Sum
£ 13.70


Total Due
£ 13.70
Comments:



If you want to cancel or amend your order please click here to access
your orders. You can only cancel or amend your order 45mins before the
chosen delivery time. For any other enquiries regard your order please
contact Restaurant directly.

Don't forget you can rate the restaurant in your bigfoodie account to
let others know your experience. Click here to review it.

Thanks

BigFoodie Team







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter