Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 17. mars 2014

Jeg sendte en e-post til Kari Johnsrud fra NHI





Gmail - Prosjektoppgave NHI ++








Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>








Prosjektoppgave NHI ++











Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>


Mon, Mar 17, 2014 at 12:55 PM




To:
kari.odberg@hioa.no


Cc:
NITH Oslo <oslo@nith.no>, post@hioa.no, "post@utdanningsdirektoratet.no" <post@utdanningsdirektoratet.no>, "postmottak@kd.dep.no" <postmottak@kd.dep.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, postmottak@uhr.no






Hei,



noen på NHI sin Facebook-gruppe, fortalte meg det, at det var du som

jobbet i administrasjonen, på NHI, (hvor jeg studerte på slutten av

80- og begynnelsen av 90-tallet).



Jeg ser at du også jobber i HIOA nå, (jeg studerte hos HIO IU, fra

2002 til 2004).



Da jeg leverte prosjektoppgavene min, i 1992, på NHI, på Helsfyr.



Så ga jeg de til deg, (mener jeg å huske).



Jeg leverte inn tre kopier, (for det var litt uklart om oppgaven

skulle leveres i tre kopier eller tre eksemplarer. Noe sånt).



Du fikk da et litt rart utrykk i ansiktet, mener jeg å huske.



Har du fortsatt en av kopiene, (i tilfelle jeg leverte for mange)?



Lurte også på ei trønderdame, som begynte på NHI, den samme høsten som meg.



Ei Kari fra Namsos, med pigg-sveis?



Hu bodde på Frelsesarmeen sitt hybelhus på damer, på Grønland vel.



(Hu og tre-fire venninner møte meg på byen, i Karl Johan, en natt til

søndag, det studieåret.



Og sneik meg inn, på dame-hybelhuset, til Frelsesarmeen, og dro meg i

'snabelen' hele natta, (hu Kari).



Hva het hu til etternavn, lurer jeg.



Hvis det er lov å spørre om).



Får ikke bachelor-grad fra hverken HIO/HIOA eller NHI/NITH.



Er det du som tuller, kan man vel kanskje lure på, (siden du har jobba

på både HIO/HIOA og NHI/NITH).



Jeg ble også tulla med i forbindelse med at jeg flytta til Sunderland

for å studere, høsten 2004.



Og igjen, i 2011, da jeg skulle studere i Sunderland igjen.



Og ifjor, når jeg skulle ta et kurs, på et college, i Bootle.



Pluss pluss.



Jeg har Johanitterordenen i slekta, (min fars stedatter Christell

Humblen, (fra HIOA blant annet), sin bror Bjørn Humblen, har vært/er,

i Johanitterordenen, (fant jeg ut, i Aftenposten sitt tekstarkiv, når

jeg søkte, på 'Humblen').



Og Johnsrud, har jo John, som patronym-del, heter det vel.



Og John er egentlig samme navn som Johannes, som Johanitterordenen er

oppkalt etter, (de er oppkalt etter døperen Johannes, såvidt jeg har

forstått).



Er det noen sammenheng?



Mvh.



Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter