Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 1. mars 2014

Jeg sendte en e-post til Larvik tingrett





Gmail - Oppdatering/Fwd: Foreberedende skiftesamling/offentlig skifte i forbindelse med boet etter Ingeborg Ribsskog








Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>








Oppdatering/Fwd: Foreberedende skiftesamling/offentlig skifte i forbindelse med boet etter Ingeborg Ribsskog











Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>


Sat, Mar 1, 2014 at 12:13 AM




To:
larvik.tingrett@domstol.no


Cc:
drammen.tingrett@domstol.no






Hei,



jeg så tilfeldigvis i Se og Hør, at i Sverige, så må man ha generell

studiekompetanse, for å være, i arverekken.



Og hverken min tante Ellen, onkel Martin, lillesøster Pia eller

lillebror Axel, har jo generell studiekompetanse.



Det nevnes også i artikkelen, at man må prate perfekt svensk, for å

være i arverekken, i Sverige.



Men tante Ellens datter Rahel, hu prater ikke bra norsk, (vil jeg si).



Hennes førstespråk er tysk, og hu er oppvokst i Aesch, ved Basel.



Så det at dere lot disse udannede folka få arven min, (enda jeg er

flink i norsk og har generell studiekompetanse og var førstefødte av

førstefødte arving, (min mor), som er død nå).



Det er en skandale, vil jeg si.



Nå må dere omgjøre dette.



Er det fordi at jeg gikk første klasse på Østre Halsen skole, og dere

ikke liker deres tidligere nabokommune Hedrum?



Jeg har ennå ikke fått noe arv, (må jeg si).



Det er bare tull og tøys og surr og rot, fra disse hasjisene.



Erik Ribsskog





---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2011-11-16 18:35 GMT+00:00

Subject: Foreberedende skiftesamling/offentlig skifte i forbindelse

med boet etter Ingeborg Ribsskog

To: larvik.tingrett@domstol.no

Cc: drammen.tingrett@domstol.no





Hei,



kan jeg fortsatt kalle inn til forberedende skiftesamling, naar det

gjelder boet etter min mormor, Ingeborg Ribsskog, doed 26.06.09?



Jeg bor i England, som flyktning.



Maa jeg selv vaere til stede under denne skiftesamlingen?



Jeg eier en andel av felleseie, som var arv, etter min farfar, Oeivind

Olsen sine broedre i Holmsbu, (som min far, Arne Mogan Olsen ikke

ville ha), men ga videre til min soester og meg.



Jeg har begjert dette solgt til Namsmannen for Hurum og Roeyken.



Naar jeg faar pengene fra dette salget, saa oensker jeg aa begjaere

offentlig skifte, etter min mormor.



(Siden jeg kun har faatt 3000 kroner sendt fra min soester, og

bestemor Ingeborg hadde masse verdifulle malerier og antikviteter.



Jeg har skrevet om dette paa nett:



http://johncons.angelfire.com/om.html ).



Men Tingretten i Drammen har sluttet aa svare paa min korrespondanse i

forbindelse med at jeg har begjaert opploesing av sameie, i Hurum.



Jeg vet ikke hva Tingretten i Drammen driver med.



Sivilombudsmannen svarer meg heller ikke.



Men jeg venter altsaa penger etter det tvangssalget mitt av sameie, i Hurum.



Saa jeg vil da kontakte dere, i Larvik, om offentlig skifte etter min mormor.



Og betalte dere de cirka 30.000 kronene for dette.



Kanskje dere kan hoere med Tingretten i Drammen, om hva de driver med,

siden de droeyer dette, virker det som for meg.



Da blir det jo Tingretten i Drammen sin skyld, hvis jeg ikke faar

betalt dere de 30.000 for offentlig skifte, innen tre aars-fristen.



Bare som en oppdatering.



Mvh.



Erik Ribsskog




sverige arverekken.JPG
114K


PS.

Her er vedlegget:

sverige arverekken

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter