Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 12. mars 2014

Jeg sendte en e-post til Liverpool City Council





Gmail - Flat 3,5 Leather Lane,Liverpool,L2 2AE council tax ref 3034573 - 7








Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>








Flat 3,5 Leather Lane,Liverpool,L2 2AE council tax ref 3034573 - 7











Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>


Wed, Mar 12, 2014 at 11:46 AM




To:
"Thompson, John - Revs & Bens" <John.Thompson2@liverpooldirectlimited.co.uk>


Cc:
Contact-Us <Contact-Us@jobcentreplus.gsi.gov.uk>, "mail.gva" <mail.gva@efta.int>, "emb.london" <emb.london@mfa.no>






Hi,



I've sent the Council a lot of e-mails lately.



(To do with some problems with the Jobcentre).



I've checked my e-mail-program now, and I can't see that I've sent the

Council any e-mails on 28/2.



Could you please explain more about which e-mail you are replying to?



Regards,



Erik Ribsskog



PS.



I was underpaid, when I lived in Leather Lane and worked on behalf of

Packaging Europe, so I have tried to get Council Tax-benefit, for this

debt, but the Council have told me that I applied to late.



But I'm from Norway, so I didn't know how to get Council Tax-benefit,

at the time, that I worked, on behalf, of Packaging Europe.



Just to try to explain.





On Wed, Mar 12, 2014 at 11:36 AM, Thompson, John - Revs & Bens

<John.Thompson2@liverpooldirectlimited.co.uk> wrote:

> Dear Mr   Ribsskog

>

>

>

> Thank you for your email 28/02/2014

>

>

>

> I can confirm there is no change in your council tax deductions for the

> arrears for the above address we still taking deductions

>

>

>

> If you have any further queries pleased don't hesitate contact our office

>

>

>

> Replying to this response

>

>

>

> Email revenues.service@liverpool.gov.uk

>

>

>

> Regards John Thompson

>

>

>

> Revenues officer

>

>

> ______________________________________________________________________

> DISCLAIMER:

>

> The information in this e-mail is confidential and may be read, copied or

> used only by the intended recipient(s). If you have received it in error

> please contact the sender immediately by returning the e-mail or by

> telephoning a number contained in the body of the e-mail then and please

> delete the e-mail without disclosing its contents elsewhere. No

> responsibility is accepted for loss or damage arising from viruses or

> changes made to this message after it was sent. The views contained in this

> email are those of the author and not necessarily those of the authors

> employer or service provider.

>

> This email has been automatically scanned for viruses and malicious content

> by MessageLabs for your protection

> ______________________________________________________________________

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter