Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 12. mars 2014

Jeg sendte en ny e-post til min tidligere klassekamerat Hege Lislerud





Gmail - Oppdatering/Fwd: Barnas Gård








Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>








Oppdatering/Fwd: Barnas Gård











Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>


Wed, Mar 12, 2014 at 9:20 AM




To:
hege.lislerud@barnetekniske.no


Cc:
"postmottak@svelvik.kommune.no" <postmottak@svelvik.kommune.no>, LO Postkasse LO <lo@lo.no>, Postmottak Vestfold <postmottak@fmve.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, "post@utdanningsdirektoratet.no" <post@utdanningsdirektoratet.no>






Hei igjen,



husker du forresten det Hege Lislerud.



At jeg ble valgt til klassens tillitsvalgte, fjerde klasse, (eller

noe), med fire stemmer.



(Etter en kampanje av Espen Melheim, vel).



Og så var klasseforstander Tore Allum, så brysk og nedlatende, da han

spurte meg, om jeg ville stille.



At jeg ble paff.



Og Allum spurte på en sånn måte, at jeg egentlig ikke kunne svare annet enn nei.



Jeg satt foran i klassen, og Allum stod og så ned på meg, fra ved

tavla, og snakket til meg på en brysk og nedlatende måte, (må man vel

si).



Jeg har nå problemer med LO, og lurer på om det kan være noe sammenheng.



For å si det sånn.



På forhånd takk for eventuelt svar!



Mvh.



Erik Ribsskog



PS.



Allum ba meg også en gang, (et år eller noe seinere, da jeg satt

ganske langt bak i klasserommet), om å være en slags

hjelpe/spesial-lærer, for min sidemann, Tom-Ivar Myrberg.



Husker du dette, forresten?





---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2014-03-02 2:24 GMT+00:00

Subject: Barnas Gård

To: hege.lislerud@barnetekniske.no





Hei Hege Lislerud,



var du med Berger-klassen din, til Barnas Gård?



(Du flytta vel til Holmestrand, før vi begynte, på ungdomsskolen?).



Jeg har funnet den Grunerløkka-klassen, som vi var på Barnas Gård sammen med nå:



https://www.facebook.com/groups/2351477501/10151923573497502/?notif_t=group_comment



Heter ikke den nåværenede Svelvik-ordføreren også noe med Lislerud?



Er det noe i 'slektersen' din?



Han er vel i Arbeiderpartiet?



Jeg har såvidt vært innom Høyre/Unge Høyre, i Oslo, på 90-tallet, forresten.



(Ble dratt med dit, av Magne Winnem, fra Røyken).



Bare tenkte at jeg kunne prøve å sende en e-post, sånn 'tilfelle rottefelle'.



Jeg husker deg som en høy og stille jente, i 6. klasse, på Berger skole.



Jeg fikk ikke noe kontakt med deg.



Men du bodde jo ikke på Nedre, på Bergeråsen, (hvor jeg bodde).



Og det virka som for meg, at du var så stille, at heller ikke noen

andre fikk noe kontakt med deg.



(Eller bommer jeg?).



Noe sånt.



Mvh.



Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter