Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 20. mars 2014

Jeg sendte en ny e-post til the Jobcentre





Gmail - To: Birkenhead Benefit Centre. Reference: SG270967D








Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>








To: Birkenhead Benefit Centre. Reference: SG270967D











Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>


Thu, Mar 20, 2014 at 12:43 PM




To:
Contact-Us <Contact-Us@jobcentreplus.gsi.gov.uk>


Cc:
Operations Correspondence <CORRESPONDENCE@dwp.gsi.gov.uk>, Benefits Service <benefits.service@liverpooldirectlimited.co.uk>, "Cc: LHT Customer Service" <csc@lht.co.uk>, CONTACT-US <CONTACT-US@dwp.gsi.gov.uk>, info@linskills.co.uk, sande.vgs@vfk.no






Hi,



I'm refering to one of the many letters I got from you today.



(Which I attach).



You say I work more than sixteen hours a week,



But that's not right.



Like I inform you in the forwarded e-mail, (from 17/3), I work less

than sixteen hours a week.



Best regards,



Erik Ribsskog





---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: Mon, Mar 17, 2014 at 2:27 PM

Subject: To: Birkenhead Benefit Centre. Reference: SG270967D

To: Contact-Us <Contact-Us@jobcentreplus.gsi.gov.uk>





Hi,



I'm refering to your letter, from 6/3, which I got in the post, last week.



I've now filled out this form/letter, and returnes it with this

e-mail, (all six pages).



Please just ask me if there is something more you wonder about,

regarding my work.



Yours sincerely,



Erik Ribsskog




8 attachments
form 1.jpg
108K
form 2.jpg
41K
form 3.jpg
147K
form 4.jpg
109K
form 5.jpg
68K
form 6.jpg
81K
brev jobcentre.jpg
130K
brev jobcentre 2.jpg
117K


PS.

Her er vedleggene:

form 1

form 2

form 3

form 4

form 5

form 6

brev jobcentre

brev jobcentre 2

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter