Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 6. mars 2014

Mer fra England

Jeg var og handlet, på Tesco, i dag.

De var utsolgt for chips, (den budsjett-typen, som jeg pleier å kjøpe), så jeg dro til Sainsbury's.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

På Tesco, så pratet forresten ikke kassadama med med omtrent.

For det stod ei ung, sminka brunette, mellom de to bemannede kassene, og hadde noe slags 'fremføring', (på engelsk), da.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 2.

På Sainsbury's så hadde den afikanske vakten plutselig blitt til ei som ligna på Liv Undheim, i LO, (min tidligere Rimi-butikksjef Elisabeth Falkenberg sin samboer).

Og hu gikk og så på meg, (i butikken).

Så jeg lurte på om det var stengetid.

Men klokka var bare ti på ti.

Så det var vel for tidlig, å stenge butikken, tenkte jeg.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Jeg gikk bort til selvbetjenings-kassene, (cirka klokka ti på ti), for å betale, på Sainsbury's.

Men ei lyshåra dame, (i 30-40-åra vel), sa til meg det, at selvbetjenings-kassene var stengt.

Og jeg gikk derfor bort til en betjent kassa, (med en flaske budsjett-cola og en pakke budsjett-chips).

Jeg forklarte det, (til kassadama), at de var utsolgt for chips, på Tesco.

(Og jeg prøvde også å forklare noe om selvbetjenings-kassene).

Mens hu 'Liv Undheim' og hu 'gamla' i selvbetjenings-kassene, stod like ved.

(Og det stod også ei dame, i tobakk/ukeblad-kiosken).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Jeg gikk så, bort til en disk, som het: 'Customer Service'.

(Noe sånt).

Og den var ubetjent.

Jeg stod der litt, (og trommet med fingrene, oppå disken, liksom), mens hu 'Liv Undheim', gikk frem og tilbake, (må man vel si), like bak meg, da.

Til slutt, så dukka det opp ei høy tenåringsdame, med en del sminke, (og vel også tyggis i kjeften), i den avdelingen.

Jeg klagde på at selvbetjenings-kassene ikke alltid lyste grønt, når de var ledige.

Hu sa at det var fordi at de var i bruk.

Men jeg sa at de var sånn, også når de var ledige, da.

'Ok', sa hu tenåringsdama, da.

Jeg syntes jeg måtte klovne litt mer.

(Siden jeg hadde klovna så mye der, forrige gang.

Og også fordi at hu 'Liv Undheim', spurte hu 'selvbetjenings-gamla', om et eller annet, om meg, virka det som.

Mens jeg stod i kassa, da).

Og jeg syntes godt at hu i kundeservice-avdelingen, kunne ha sagt det, at hu skulle si dette videre, til en sjef.

Men hu sa bare 'ok', da.

Så jeg så på navnskiltet hennes.

(Hvor det stod Nicola).

Og jeg leste opp navnet hennes høyt, da.

(Og da så hu ut, som at hu hadde blitt 'stukket', liksom).

Og så gjentok jeg det hu sa.

(Nemlig 'ok').

Og så syntes jeg at jeg måtte klovne litt mer.

Siden at det var så mye rart, som foregikk, i butikken der, (med tyggis i kjeften i kundeservice-avdelingen og 'Liv Undheim'-lesbe-vakt), da.

Så jeg tenkte jeg måtte være litt morsom, da.

Så jeg la om til en sånn 'funny walks', når jeg gikk ut, av butikken, da.

(For å prøve å være litt artig, da.

For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 5.

Her er mer om dette:



PS 6.

Enda mer om dette:

liv undheim wiki

http://no.wikipedia.org/wiki/Liv_Undheim

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter