Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 28. juli 2014

Her har jeg samla inn handlevogner, kanskje bortimot hundre ganger. Noe sånt

samlet inn handlevogner

https://www.facebook.com/groups/440135909367351/

PS.

Det var to matforretninger, på CC Brakerøya, på den tida, som jeg jobba der.

(Jeg jobba der, fra høsten 1988, til høsten 1989).

Det var CC Storkjøp og CC Matsenter.

Jeg jobba på CC Storkjøp.

Og vi hadde ansvaret, for å samle inn handlevogner, for bortimot halve parkeringsplassen, vel.

(Noe sånt).

CC-senteret stengte, klokka 20, på hverdager.

Og jeg jobba som kasserer der, (på CC Storkjøp), cirka tre-fire vakter, i uka, (ved siden av russeåret, på Gjerdes videregående).

(Noe sånt).

Og jeg ble ofte sendt ut, (av en av lederne), for å samle inn handlevogner, (husker jeg).

Kanskje cirka en halvtime, før stengetid.

(Noe sånt).

Og etterhvert, så fant jeg ut, en ganske rasjonell og effektiv måte, å samle inn handlevognene på.

Det var sånn, (hvis jeg husker det riktig), at jeg samlet sammen grupper, som bestod av tre-fire handlevogner.

(Som kundene hadde etterlatt, i nærheten av hverandre, på parkingsplassen, til CC).

Og så rullet jeg en og en sånn gruppe, (bestående av cirka 3-4 vogner), opp en liten bakke, (var det vel), og inn i Hallen, (var det vel), på CC, da.

(Noe sånt).

Og da fikk handlevogn-ryddinga, unna ganske raskt, og uten at jeg liksom begynte å svette som en gris heller, (for å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter