Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 23. august 2014

Jeg sendte en e-post til the Legal Ombudsman

Erik Ribsskog

CASE_201410256

Erik Ribsskog Sat, Aug 23, 2014 at 12:44 AM

To: Enquiries

Cc: Legal LSC

Bcc: post , Legal LSC , she , Politikk Høyre , Akademikerforbundet , LHT Customer Service , Runcorn Office , Info , Bjørn Ribsskog , admin , ITCGM- Norwegian Consulate , "hv-02.kontakt" , "anne-kathrine.skodvin" , "post@nav.no" , "steve.rotheram.mp" , "complaint.info" , rcjchancery.judgeslisting@hmcts.gsi.gov.uk
Hi,

thank you for your e-mail!

I have escalated about this, to the Legal Services Comission.

(Since I've earlier complained, to a different legal ombudsman.

The Legal Services Ombudsman.

I wasn't aware of that they had closed down.

And I wasn't aware of you, (the new legal ombudsmans status).

So I have escalated about this, to the Legal Services Commission).

Thanks again for your e-mail about this.

Best regards,

Erik Ribsskog


On Wed, Aug 13, 2014 at 12:47 PM, Enquiries
<Enquiries@legalombudsman.org.uk> wrote:
> Thank you for contacting the Legal  Ombudsman.
>
>
>
> Please see the attached letter.
>
> ***********************
>
> This e-mail (and any attachment) is intended only for the attention of the
> addressee(s). Its unauthorised use, disclosure, storage or copying is not
> permitted. If you are not the intended recipient, please destroy all copies
> and
> inform the sender by return e-mail. Internet e-mail is not a secure medium.
> Any
> reply to this message could be intercepted and read by someone else. Please
> bear
> that in mind when deciding whether to send material in response to this
> message
> by e-mail. This e-mail (whether you are the sender or the recipient) may be
> monitored, recorded and retained by the Legal Ombudsman. E-mail monitoring /
> blocking software may be used, and e-mail content may be read at any time.
> You
> have a responsibility to ensure laws are not broken when composing or
> forwarding
> e-mails and their contents.
>
>
> ***********************

PS.

Her er e-brevet fra the Legal Ombudsman:


Enlarge this document in a new window
Self Publishing with YUDU

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter