Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 16. august 2014

Jeg sendte en e-post til Vanquis

Erik Ribsskog

Private and Confidential

Erik Ribsskog Sat, Aug 16, 2014 at 9:35 AM
To: Resolve@vanquisbank.co.uk
Cc: Contact-Us , CONTACT-US , DWP ICE gateway team , Q&A
Bcc: "steve.rotheram.mp" , "emb.london" , post , Legal LSC , she , Politikk Høyre , Akademikerforbundet , LHT Customer Service , Runcorn Office , Info , Bjørn Ribsskog , admin , ITCGM- Norwegian Consulate , "hv-02.kontakt" , "anne-kathrine.skodvin" , "post@nav.no"
Hi,

I'm waiting to receive my jobseekers-allowance.

The Jobcentre owes me more than £1200 in jobseekers allowance, since January.

That's why I applied for your credit-card, last month.

I was a bit disapointed, when I got your credit-card, in the post, and it was only a credit, of £150.

Then I had gotten £100 sent from you, to my bank-account, on 25/7.
And when I got your credit card in the post, around a week later, then I withdrew the last £50, from a cash-point.

So I think it sounds a bit strange, that the account, is overdrawn.

Could this be right, I was wondering.

Could I perhaps get a bit higher credit-limit, while I wait for the more than a thousand pounds, that the Jobcentre owes me?

Thanks in advance for any help with this!

Yours sincerely,

Erik Ribsskog


On Sat, Aug 16, 2014 at 9:21 AM, <Resolve@vanquisbank.co.uk> wrote:
Vanquis.com | PayVanquis.com Reply
Your Account is Over Limit
Dear ERIK RIBSSKOG
You are currently over your agreed credit limit by £20.36. We are now writing to ask that you make a payment to your account. If you do not make a payment further fees may apply.
It is simple to make a payment or set up a promise to pay, to do so click on the links below!
Please be aware, the amount stated above does not include your upcoming payment.
Contact us:
TEXT
07797800842
REPLY
TO
THIS
EMAIL
MAKE A
PROMISE
MAKE A
PAYMENT
Kind regards,
Vanquis Bank
Alternatively you can speak with an agent on 0871 770 4182*.
*Calls to 0871 numbers will be charged at 7p per minute from a BT landline. Calls to 0844 numbers will be charged at 5p per minute from a BT landline. Calls from mobiles and other networks may vary. Vanquis Bank Limited. Registered Office: No. 1 Godwin Street, Bradford, BD1 2SU. Registered number 02558509 England. Vanquis Bank Limited is authorised by the Prudential Regulation Authority and regulated by the Financial Conduct Authority and the Prudential Regulation Authority (Financial Services Register No. 221156) except for credit cards and loans until 31st March 2014 where Vanquis Bank is licensed by the Office of Fair Trading (Consumer Credit licence number 532364)
**Texts to this mobile number will be charged at network rates.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter