Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 16. august 2014

Jeg sendte en e-post til Forbrukerombudet

Erik Ribsskog

Klage på Elkjøp

Erik Ribsskog Sat, Aug 16, 2014 at 5:01 PM

To: post@forbrukerombudet.no
Cc: Postmottak Sivilombudsmannen
Bcc: Kommunepost.Drammen@drmk.no, Kim Schønning Asplin , TONO@tono.no, postmottak , "president@ansa.no"
Hei,

jeg hadde store problemer, med Elkjøp Carl Berner, studiåret 2003/04.

(De somlet med å reparere en Toshiba laptop, som jeg kjøpte der, før
studieåret startet, for cirka 7000.

Og de somlet med å levere den).

Og tidligere denne uken.

Så så jeg det, hos Drammen kommune sitt eiendomsregister.

At min far Arne Mogan Olsen og hans samboer Haldis Humblen, sin
bygård, Tordenskioldsgate 36, i Drammen.

De hadde Elkjøp, som nabo, i Tordenskiolds gate, (rett over Langes
gate, i samme kvartal, som brannstasjonen, lå Elkjøp-butikken).

Nå er det ikke Elkjøp der lenger.

Men når jeg tenker tilbake nå.

Så behandlet Elkjøp Carl Berner meg, som min far og Haldis behandlet
sine kunder, i vannsengbutikken sin.

(Jeg kjøpte også en 28 tommers Grundig TV, på Elkjøp Carl Berner,
etter at min mor døde, i 1999, for hu hadde livsforsikring, på cirka
100.000 og jeg jobbet også som Rimi-butikksjef, på den tida, så jeg
var ikke noe fattiglus, som de sier, selv om jeg ikke var som Rikingen
heller, som de også sier).

Her mistenker jeg tullings.

Min studiekamerat Dagga aka. Dag Anders Rougseth, husker kanskje denne
tullingen, (han jobber hos Tono nå, heter de vel).

Dette vil jeg klage fælt på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Jeg vedlegget dokument, fra Drammen kommune sitt eiendomsregister, for
Tordenskioldsgate 36, (som jeg fikk av byarkivet, for Drammen, het de
vel).


elkjøp.jpg
130K

PS.

Her er vedlegget:

elkjøp

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter