Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 3. august 2014

Jeg sendte enda en e-post til Ofcom

Erik Ribsskog

Update/Fwd: You've successfully changed your contact email

Erik Ribsskog Sun, Aug 3, 2014 at 3:01 PM
To: OCCtelecoms@ofcom.org.uk
Cc: Q&A
Bcc: rcjchancery.judgeslisting@hmcts.gsi.gov.uk, casework@ico.org.uk
Hi,
the hijackers have changed my contact-email, to a female version of my first-name my webshops domain-name.
So this is probably someone who knows me, (since they knows the name of my webshop and ridicule me).
(Also, I've been on telly in Norway, a couple of years ago, (since I'm writing my memoirs and have a webshop, that sells sweets, from the UK, to Norway).
So I'm perhaps a bit populare, (my blog also have many readers), since I was a quite well known Store Manager and internet-quiz-guy, when I lived in Norway).

Regards,

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: <webteam@virginmedia.com>
Date: Sun, Aug 3, 2014 at 11:13 AM
Subject: You've successfully changed your contact email
To: eribsskog@gmail.com


Virgin
Media









Hello Erik,

All done! Your contact email address on My Virgin Media has been changed to erika@posegodt.net.
Thanks for keeping your details up to date. We'll use this email address from now on to send you information about your account and services. If you've signed up for eBilling, we'll also use this email address to let you know when your bill's ready to view online.
It's a good idea to add us to your contacts list too, just to make sure these messages don't get stopped by your spam filter.
Enjoy

The Virgin Media team

P.S. We don't pick up emails from this mailbox, so please don't reply to this email address. If you'd like to get in touch, you'll find all the details at virginmedia.com/contact instead.







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter