Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 25. oktober 2014

Mer fra Facebook

facebook kari

PS.

Her er mer om dette:

  • Samtale startet i dag
  • Erik Ribsskog
    Erik Ribsskog
    Heisann Kari,
    jeg var på Nasjonalbiblioteket i dag, og kikket gjennom noen gamle utgaver av Svelvik-avisa.
    For jeg var med på Onsdagsløpet en gang, (i 1980 vel), og tenkte det hadde vært artig, å finne igjen det, (selv om jeg kom på siste plass, i min klasse, vel).
    Men jeg fant noen andre Onsdagsløpet-resultater, og så der navnet på deg og broren din, Steinar.
    Men det funka ikke å sende melding til Steinar nå, (av en eller annen grunn).
    Jeg så vel broren din sist, på Barnas gård, (høsten 1982).
    Jeg husker også en gang, som Steinar, du, min stesøster Christell og jeg.
    Gikk fire folk sammen, fra nesten ved Berger-banen og opp til Bergeråsen.
    Christell og jeg skulle være med faren min, og hente Christells sin halvbror Viggo, (eller hvem det var), på Fornebu.
    Så vi var kanskje litt 'hyper'.
    Husker du den 'travinga', til oss fire?
    Vi gikk gårdsveien via Berger kirke, istedet for 'Asfalt-bakken' via Linda Moen og dem sitt hus, liksom.
    Det var vel sånn, at du og Steinar, var et lag, liksom.
    Også var Christell og jeg, et lag, liksom.
    Og så var vi litt spydige, kanskje.
    Dere bodde vel i Olleveien, eller noe, tror jeg.
    Og Christell og jeg, bodde nedafor S-svingen, og vi hadde en slags gjeng der, da.
    Noe sånt.
    Skulle egentlig bare hilse til Steinar, men det funka ikke å sende melding til han, så han har muligens sperra meg.
    Det er vel mer enn 30 år siden dere bodde, på Bergeråsen, men den 'krangle-gåinga' på 'kirke-gårds-veien', den husker jeg enda.
    Mvh.
    Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter