Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 25. oktober 2014

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om trakassering

Erik Ribsskog

Vi setter opp en prøvekjøring for deg

Erik Ribsskog Sat, Oct 25, 2014 at 2:38 AM
To: Volvo email
Cc: post@forbrukerombudet.no, "HRET (postmottak)"
Hvorfor sender dere meg dette?
Og jeg heter ikke Erika.

Dette er trakassering og æreskrenkelse.

Jeg sender om det til Forbrukerombudet og Høyesterett.
Ikke send meg mer, (hverken på e-post eller på annen måte).

Erik Ribsskog



2014-10-23 0:17 GMT+02:00 Volvo email <noreply@volvocars.com>:
Kan du ikke se denne meldingen? Åpne den i nettleseren
Volvo
Vi er i ferd med å sette opp prøvekjøring for deg
Volvo Cars Norway
Hei Erika,

Nå er det ikke lenge igjen. Vi ringer deg om kort tid for å avtale en prøvekjøring av Volvo V70. Fint om du har noen alternative datoer som passer best for deg. 

Vil du ha mer informasjon? Bestill brosjyre eller bygg din din ideelle Volvo.

Bestill brosjyre
Bygg din Volvo
Sensus Connect
Oppdag funksjonene som viser at våre nye modeller er designet for dine behov.

Se videoen >>
Del videoen
Twitter Facebook Google+
Ekte skandinavisk design

I Sverige er god design en livsstil. Og det er nettopp derfor vi i Volvo insisterer på at kun de beste materialene skaper utseende som inspirerer og interiør som rett og slett får deg til å føle deg bra. Det er den svenske måten. Og for oss, den eneste måten.

Les mer
Bli med i samtalen
LinkedIn Instagram Google+ YouTube Twitter Facebook
Les våre retningslinjer for personvern

Ikke svar på denne e-posten. Klikk HER hvis du vil ta kontakt med oss.

Hvis du vil finne ut mer om Volvo, klikker du HER.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter