Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 28. januar 2015

Jeg sendte en e-post til Datatilsynet

Erik Ribsskog

Bilvask

Erik Ribsskog Wed, Jan 28, 2015 at 8:57 PM
To: juridisk
Cc: post
Bcc: "post@sivilombudsmannen.no" , post@tekna.no, Akademikerforbundet
Hei,

dere hos Datatilsynet, forstod jo disse sakene, nå jeg sendte om disse til dere.

(En Simon hos dere virket som å forstå hva disse sakene gikk ut på).

Men hos Politiet, så lider de visst, av noen slags dumskap, som fører
til det, at de ikke forstår, disse ID-tyveri-sakene.

Noe sånt.

Så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, egentlig.

Som jeg nevner, så er det en strøm, av disse sakene.

Og at jeg skal fly fram og tilbake, til Sandvika politistasjon.

20-30 ganger, hver dag, for å anmelde disse sakene.

Det synes jeg er, som en urimelig byrde, å legge på meg.

Hvorfor har de e-post, hvis de ikke klarer å ta imot anmeldelser på e-post.

(I saker hvor det virker fornuftig og rasjonelt, som her.

Må man vel si).

Nei, her vil jeg klage, på 'polititutten', som nok lever på 80-tallet
enda, før internett kom.

Noe sånt.

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Anne Stine Kristmoen <anne.stine.kristmoen@politiet.no>
Date: 2015-01-28 10:57 GMT+01:00
Subject: VS: Bilvask
To: "eribsskog@gmail.com" <eribsskog@gmail.com>


Hei,

Vet ikke helt hva du mener med mailen under.

Dersom du ønsker å anmelde et straffbart forhold må du møte personlig
ved en politistasjon og inngi en anmeldelse på den måten.

Politivakta i Sandvika er åpen mandag - fredag fra 0800 til 1700.

Mvh

Anne Stine Kristmoen
politiførstebetjent
Asker og Bærum politidistrikt
Bærum politistasjon
Telefon: 474 87 096 / 67 57 61 68
E-post: anne.stine.kristmoen@politiet.no

www.politi.no





-----Opprinnelig melding-----
Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sendt: 27. januar 2015 19:56
Til: juridisk
Kopi: Postmottak PDI Asker og Bærum
Emne: Fwd: Bilvask

Hei,

dette er enda en ID-tyveri sak.

Det er en strøm av lignende saker, så og si hver dag, (må jeg si).

Jeg har sendt om disse sakene, til politiet i England.

Men det som hendte, var at Spesialenheten der, nekta meg å sende fler
e-poster til de.

Og politiet der, gjorde ikke noe.

Jeg har også sendt om sånne saker, til flere forskjellige politikammer, i Norge.

Men ingen av de, har gjort noe.

Og så har de plutselig bedt meg om, å heller sende, til politiet i England.

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Asker Bilvask 1 <asker@bilvask1.no>
Date: 2015-01-27 19:26 GMT+01:00
Subject: Bilvask
To: "eribsskog@gmail.com" <eribsskog@gmail.com>


Det er helt i orden . Takk for at dere valgt oss.

Mvh
Jalal Hussain


AVG Certification.txt
1K

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter