Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 28. januar 2015

Jeg sendte enda en e-post til Datatilsynet

Erik Ribsskog

Møte ang. videre støtte

Erik Ribsskog Wed, Jan 28, 2015 at 9:21 PM
To: juridisk
Cc: Politikk Høyre , Akademikerforbundet , post@tekna.no, Studentombudet UiO , Postmottak Sivilombudsmannen , postmottak@jus.uio.no, "emb.london" , "sande.vgs"
Hei,

jeg sender også om det her, til dere.

Dette regner jeg med at må være noe tull, siden de ikke bruker ordentlig navn.

Den saken i England, var også bare noe ID-tyveri-tull.

(Egentlig samme sak, som jeg har sendt om til dere.

Det er den samme 'strømmen').

Jeg får sende kopi til juridisk fakultet og, hvor jeg skal på
forelesning, i morgen, ved UIO.

Jeg har også fått fra Bård hos ISS.

Og da er det ICA, (min tidligere arbeidsgiver), som tuller, mistenker jeg.

Og at de betaler ISS og/eller Secritas for å gjøre livet mitt til et helvete.

Noe sånt.

Erik Ribsskog

PS.

Dette er bare at jeg liksom skal bli skviset.

For dette nevnte de ikke noe om, på møtet på fredag.

De prøver visst bare å få meg inn i sjokk, og kødder med meg.

De prøver nok å få meg til å klikke, sånn at de kan drepe meg.

Noe sånt.

Jeg har varslet  på min blogg, i åtte år, om at jeg ikke får mine rettigeheter.

Norge har bare sitti på 'slintre-fisla' si.

Ingen redaktører skriver, for eksempel.

Så alle nordmenn har mistet sin ære, mener jeg.

Så vi må få Danmark, til å ta over Norge igjen, mener jeg.

Det er det eneste man kan gjøre nå, siden at alle nordmenn nå er æresløse krek.


---------- Forwarded message ----------
From: (PK) NAV Bærum <nav.baerum@nav.no>
Date: 2015-01-28 13:55 GMT+01:00
Subject: Møte ang. videre støtte
To: eribsskog@gmail.com


Hei Erik,

vi har fått et brev fra Kriminalomsorgen om at du er innkalt hos dem
til soning av en dom du har fått i Storbritannia etter begjæring fra
britiske myndigheter.

Du kan ikke få støtte av NAV under soning av fengselsstraff, og det er
derfor nødvendig med et møte for å avklare din situasjon før du
starter soningen. Vi har ikke fått informasjon om når du er innkalt,
kan du vennligst oppgi en dato (snarest mulig) som det er mulig for
deg å delta i et møte med NAV på?


Mvh

NAV Bærum/Bård

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter