Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 4. februar 2015

Jeg sendte enda en e-post til UIO

Erik Ribsskog

RE: [utskriftskvote] Kopi-avgift

Erik Ribsskog Wed, Feb 4, 2015 at 10:15 AM
To: "utskriftskvote@admin.uio.no"
Cc: Studentombudet UiO , postmottak@uhr.no, postmottak@uio.no, Akademikerforbundet , post@tekna.no, Politikk Høyre
Hei,

takk for e-post!

Da har jeg instruert Nordea, (per nettbank), til å sende dere, denne betalingen.

Så da burde dere motta denne, seinere i dag, ifølge Nordea sin nettside.

Igjen takk for hjelp med dette!

Kanskje det hadde vært en ide, og sendt folk, (altså de som tar
enkeltfag), en e-post, til privat/personlig e-post-adresse, om denne
betalingen.

For det var bare tilfeldig, at jeg fant ut dette, i StudentWeb nå.

Og det virka som at det ble krøll, i et fag, hvor de skulle slutte,
med 'hand outs', av en eller annen grunn.

Kanskje denne avgiften burde vært inkludert i semesteravgiften.

For den betalte jeg, rundt midten, av januar.

Så det blir mange avgifter, å holde styr på.

Og dette er jo bare en liten regning, på 50 eller 100 kroner.

Så det blir mange innbetalinger.

Det er jo også det, at man kan trekke fra 40 kroner, hvis man ikke vil
støtte det, at SIO gir penger til uhjelp.

Så det blir litt mye 'surr', må jeg nesten si.

UIO får vel også penger, av staten, for å betale, for disse kopiene,
(skulle man vel tro).

Så dette er noe tullball, (med kopiavgift), virker det nesten som, for meg.

Er det bare for å lage ekstra bry, for studentene, kan man lure på.

Så dette vil jeg ta med om, (som en klage), 'i samme slengen).

Med hilsen

Erik Ribsskog


2015-02-03 15:44 GMT+01:00 Matthew Davies <matthew.davies@admin.uio.no>:
> Hei,
>
> Kopiavgift betalingsinformasjon i StudentWeb er midlertidig stengt nå rett etter fristen. Her følger betalingsopplysninger (men gi oss beskjed hvis du heller vil ha en faktura sendt i posten):
>
> Beløp:  kr 50
> KID-nr: 283783009047423
> Kontonr 76940511093
>
> Mvh,
> Matthew Davies
> Avdeling for fagstøtte
>
>
>>-----Original Message-----
>>From: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
>>Sent: Monday, February 02, 2015 11:36 PM
>>To: utskriftskvote@admin.uio.no
>>Cc: postmottak@uio.no; postmottak@uhr.no; Studentombudet UiO; Daniela
>>Nilsson; postmottak@jus.uio.no; utvalget@jsu.no
>>Subject: [utskriftskvote] Kopi-avgift/Fwd: FW: [postmottak] [rt.uio.no
>>#1720280] Fwd: Klage
>>
>>Hei,
>>
>>jeg synes det virker uklart, hvor mye jeg skal betale, i kopi-avgift.
>>
>>Kan dere sende faktura?
>>
>>(Det er en sånn australsk foreleser, ved juridisk fakultet, som sier at han
>>vanligvis gir hand-outs hver gang, men så seinere, så forrandret han det, til at
>>det bare var første dobbelt-forelesning, at han gjorde det.
>>
>>Jeg vil ikke ha på meg det, at det er min feil, liksom).
>>
>>Kan dere greie ut om 'ståa' for dette?
>>
>>På forhånd takk for eventuell hjelp!
>>
>>Har også sendt til studieadminstrasjonen om dette, men fant denne nye e-
>>post-adressen, når jeg 'knota' rundt på 'SovjetWeb' nå.
>>
>>Mvh.
>>
>>Erik Ribsskog
>>
>>
>>---------- Forwarded message ----------
>>From: Daniela Nilsson via RT <postmottak@admin.uio.no>
>>Date: Mon, Feb 2, 2015 at 10:50 AM
>>Subject: FW: [postmottak] [rt.uio.no #1720280] Fwd: Klage
>>To: eribsskog@gmail.com
>>Cc: postmottak@uio.no, studentombud@uio.no
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>Vennlig hilsen,
>>
>>
>>
>>Daniela Nilsson
>>
>>Arkivansvarlig
>>
>>Administrasjonsseksjonen
>>
>>Det juridiske fakultet
>>
>>
>>
>>daniela.nilsson@jus.uio.no
>>
>>+47- 22845588
>>
>>
>>
>>
>>
>>-----Original Message-----
>>
>>From: Request Tracker [mailto:rt-user@ulrik.uio.no] On Behalf Of
>>postmottak@admin.uio.no
>>
>>Sent: Monday, February 02, 2015 10:30 AM
>>
>>To: postmottak@jus.uio.no; Bjørn Engeset
>>
>>Subject: [postmottak] [rt.uio.no #1720280] Fwd: Klage
>>
>>
>>
>>
>>
>>This is a forward of ticket #1720280

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter