Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 4. februar 2015

Mer om trakassering

Erik Ribsskog

Klage

Erik Ribsskog Wed, Feb 4, 2015 at 10:48 AM
To: Adams Matkasse
Cc: utvalget@jsu.no, postmottak@jus.uio.no, juridisk , postkasse@datatilsynet.no
Hei,

at jeg skal kaste bort mer tid og penger på dette, ved å ringe dere,
det kan dere bare drømme om.

Jeg sendte til dere, fordi at jeg ikke vil ha mer av dritten deres.

Slutt å terroriser meg med å banke på vinduer og dører om natta.

Dette er som i Hitler-Tyskland.

Jeg har ikke bestilt noe av dritten deres og kommer ikke til å gjøre det.

Når jeg sier at jeg vil være i fred, så mener jeg det.

Slutt å skriv, ring eller mase på døra mi, og la meg være i fred.

Erik Ribsskog

PS.

Og jeg er herr Ribsskog, for dere.

Eller butikksjef Ribsskog.

Jeg har jobbet som butikksjef, i Rimi, og liker ikke dette, at andre
skal fortelle meg, hva jeg skal lage til middag.

Og smør fulgte heller ikke med.

Og mye annet også.

Så dette er humbug, vil jeg si.


2015-02-04 10:35 GMT+01:00 Adams Matkasse <post@adamsmatkasse.no>:
> Heisann Erik!:-)
>
> Tusen takk for din henvendelse!
> Vi prøvde å kontakte deg per telefonnr som er registrert i systemet vårt,
> men kom da til din far.
> Vi kan ikke helt forstå hva som har skjedd her. Det står nemlig i vårt
> system at du har lagt inn denne bestillingen selv den 26.01.
>
> Du må gjerne ringe oss på telefon 815 03 296 slik at vi kan få løst denne
> saken!:-)
>
> Hører veldig gjerne fra deg!
> Ønsker deg en strålende fin dag videre!:-)
>
> Vennlig hilsen
> Madeleine
> Adams Matkasse Kundeservice
> Tlf: 815 03 296
>
> - - - - - Inkom: 2015-02-02 22:42, från: eribsskog@gmail.com, rubrik: Klage
> - - - - -
>
> Hei,
>
> det var en masete sjåfør her nå, midt på natta, (må man nesten si),
> cirka klokka 22, med noe ''kanin-mat''.
>
> Jeg har ikke bestilt noe fra dere, (og har heller ingen kaniner).
>
> Kan dere slutte å plage meg.
>
> Jeg vil være i fred.
>
> Jeg bor på en ''russer-brakke''.
>
> Og synes at det er flaut nok, (Nav Oslo sendte meg hit), om jeg ikke
> skal få masse masekopper på døra også.
>
> Vennligst slutt med dette maset og tøvet.
>
> Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter