Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 4. februar 2015

Jeg sendte enda en e-post til UIO

Erik Ribsskog

Oppdatering/Fwd: Innkallelse til samtale.

Erik Ribsskog Wed, Feb 4, 2015 at 11:15 AM
To: postmottak@jus.uio.no
Cc: Studentombudet UiO , postmottak@uhr.no, utvalget@jsu.no, Akademikerforbundet , Politikk Høyre , post@tekna.no, postmottak@uio.no, postmottak@hf.uio.no, n.m.rud@iakh.uio.no
Forresten,

så var det sånn, at de på historie, også spurte om mye rart.

Vi få som var der, (i et slags klasserom), ble spurt, om noen av oss
var, fra Telemark.

Og så lo foreleseren, siden ingen var fra Telemark.

For der var de så voldelige osv., i seinmiddelalderen, sa foreleseren.

Det syntes jeg var dårlig.

Jeg er fra nabofylket Vestfold, og har vært en del, på ferie, i
Telemark, under oppveksten.

Og har bodd og jobbet, på en gård, i Kvelde, som grenser til
Farris-vannet, som grenser til Siljan i Telemark.

Og har en slektning, (Arne Dørumsgårds sønn Terje Dørumsgård, som var
min mors tremenning, eller noe sånt, vel), som bor i Bø, i Telemark.

Og pleide å bli dratt med, min stefar Arne Thomassen, til
Klosterskogen travbane, i Telemark, som barn.

(Min mor ville at jeg skulle være med).

Så det syntes jeg var litt dårlig, at Telemark ble ledd av.

Men jeg kunne liksom ikke si noe, siden jeg er fra Vestfold, (og
Buskerud, siden jeg var på samarbeidsavtalen, mellom nordre Vestfold
og Drammen/Buskerud, og utvekslingselev, ved Gjerdes handelskole, på
Bragernes, det siste året, på handel og kontor).

Men jeg kom på det nå, når jeg fikk e-posten deres.

Så jeg får ta med om det og, sammen med 'historieforfalskningen'
deres, på Historie.

Med hilsen

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2015-02-04 11:03 GMT+01:00
Subject: Re: Innkallelse til samtale.
To: postmottak@jus.uio.no
Cc: Studentombudet UiO <studentombudet@uio.no>, postmottak@uhr.no,
utvalget@jsu.no, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>,
Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, post@tekna.no, postmottak@uio.no,
postmottak@hf.uio.no


Hei,

at dere sender både brev og e-post synes jeg virker rart.

Jeg ser heller ikke noen grunn, til å ikke ta dette skriftlig.

(Da er det enklere å dokumentere, hva som blir sagt).

Så dette vil jeg gjerne ta skriftlig.

Fint om dere kan holde dere enten per e-post eller brev.

Det blir kanskje litt mye, å ha dere, på to 'kanaler'.

Erik Ribsskog

PS.

Dere får heller innkalle han foreleseren til samtale, mener jeg.

Jeg har sendt dere det jeg har å si, så jeg skjønner ikke helt poenget
med dette.

Jeg var også på et historie-fag, i går.

Og der ble vi bedt om å presentere oss.

Og jeg informerte om mine formelle titler, (tidligere Rimi-butikksjef
og Høgskolekandidat i IT fra HIO IU).

Og at jeg også har studert ved NHI og University of Sunderland.

De hadde dette mer på et riktig nivå, synes jeg.

Foreleseren spurte ikke, om vi kjørte bil, eller hadde lest den og den boken.

Så der ble det ikke så personlig.

Så dette er bare for juridisk fakultet, at jeg klager på dette, og
ikke på hele UIO, (og humanistisk fakultet).

Bare for å ta med om det.


2015-02-04 11:53 GMT+01:00  <postmottak@jus.uio.no>:
> Hei,
>
> Fakultetet har i dag sendt deg et brev pr. post og i forbindelse med dette
> ønsker vi å innkalle deg til samtale 11. februar kl. 12.00 på
> Fakultetsværelset i 2. etg. i Urbygningen, Det juridiske fakultet.
> Hvis du ikke har anledning til å møte er det fint om du svarer på denne
> e-posten.
>
> Med hilsen,
> Det juridiske fakultet
>

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter