Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 23. september 2015

Enda mer fra G-mail

Erik Ribsskog
A/S Pikant
Erik Ribsskog     Wed, Sep 23, 2015 at 1:59 PM
To: "Trond I. Østgaard"
Cc: "postmottak@svelvik.kommune.no" , statsarkivet.kongsberg@arkivverket.no
Hei,

ja, det hadde vært kjempeartig!

Jeg er fra Berger, og der er det om å gjøre, å drive med industrihistorie.

Og min farfar Øivind Olsen, drev med trevareindustri, på Sand.

Og disse søstrene, (Margit og Anne), var hans svigerinner, (blir det vel).

Det er en MC-klubb, (Smia MC), for damer vel, som holder til, i
lokalene, til Systua, (på Sand, ved Jensen Møbler), i dag.

Man må vel regne med, at A/S Pikant, må ha vært, noe med dameundertøy,
eller noe sånt.

Så disse MC-rypene, har vel dilla, på sexy undertøy da, (må man vel regne med).

Men jeg mener, at jeg har hevd liksom, på hele det området, der hvor
Jensen Møbler og Smia MC holder til, 'i våre dager'.

Så hadde vært artig, å fått bekreftet det, med Systua på Sand.

Sender med skriv om A/S Pikant, som jeg fikk tilsendt, fra
Statsarkivet i Kongsberg.

Igjen takk for svar!

Mvh.

Erik Ribsskog


2015-09-23 13:41 GMT+02:00 Trond I. Østgaard :
> Hei, takk for Mail.
> Min fars fetter, Finn Østgaard, var gift med Solveig og de bodde i
> Mjøndalen. Jeg vet imidlertid ikke noe om den virksomheten du nevner, men
> skal forhøre meg litt i familien hjemme om noen vet noe.
>
> Mvh
> Trond
> Trond I. Østgaard
> Tlf 411 744 71
> Trondio@hbv.no
>
> Den 23. sep. 2015 kl. 13.01 skrev Erik Ribsskog :
>
> Hei,
>
> min grandtante Anna/Anne Mogan, fra Rollag, drev et firma, som het A/S
> Pikant, sammen med blant annet ei Solveig Østgaard, fra Hofsgårds gate
> 18, i Drammen.
>
> Er hu Solveig Østgaard noe slektning, lurte jeg, (hvis det er lov å
> spørre om det).
>
> For jeg prøver å finne ut mer om denne virksomheten, og om dette er
> den samme virksomheten, som min farmor Ågot, kalte for 'Systua', på
> Sand i Svelvik, (som Anne og hennes tvillingsøster Margit, dreiv på
> med, på begynnelsen av 70-tallet, sånn som jeg husker der).
>
> På forhånd takk for eventuelt svar!
>
> Mvh.
>
> Erik Ribsskog
>
>

        955337.PDF
644K

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter