Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 23. september 2015

Og enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: N 5057762 Reisebekreftelse
Erik Ribsskog     Wed, Sep 23, 2015 at 2:55 AM
To: juridisk
Cc: kundeservice@dfds.com
Hei,

dette er trakassering som følge av ID-tyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om ID-tyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ----------
From: DFDS Seaways
Date: 2015-09-09 10:49 GMT+02:00
Subject: N 5057762 Reisebekreftelse
To: Erik Ribsskog


Les online versjon her
   
   
       
   
Some text here

Kjære Erik Ribsskog
Takk for at du valgte å reise med DFDS Seaways.

Vi sender deg her din reisebekreftelse og ber om at du leser igjennom den og ser at alt er korrekt. Vi minner også om at alle reisende må ha med gyldig legitimasjon. Klikk på linken "Les online versjon" for fullstendig reisebevis med alle detaljer om din reise. Vennligst les generelle bestemmelser og avtalevilkår (link til PDF finner du nederst i avsnittet Bestillingsinformasjon).
Du kan se dine reisedetaljer og gjøre endringer på "Min side". Link til "Min side" finner du nederst i mailen.

Vi ser frem til å ønske deg velkommen om bord og håper du får en behagelig reise!



   
       
   
       
   
BESTILLINGSINFORMASJON
Bekreftelse / reisebevis
Booking nummer : 5057762
Erik Ribsskog
Drammensveien 507
1363 Høvik    
    Fullstendig reisebevis            
REISE : Oslo - København
RUTE     AVREISE     OMBORDSTIGNING     ANKOMST
           
Oslo - København     21-09-2015 16:30     15:15 - 16:15     22-09-2015 09:45
København - Oslo     22-09-2015 16:30     11:00 - 16:15     23-09-2015 09:45
TILKJØP
UTREISE:    
   
HJEMREISE:    
   
DESTINASJON:    
   
AVBESTILLINGSBESKYTTELSE:     2 x * ikke bestilt *. 
TOTAL BELØP sum     ,00
    Reisebestemmelser         Parkering         Reiseinformasjon
   
       
   
       
   
VELKOMMEN OM BORD
Some text here
Kom til dekket bord
Bestill mat og reserver plass i restauranten på forhånd, og kom til dekket bord. Unngå kø og spis til det tidspunktet som passer dere best.
    Les mer
       
Some text here
Det lille ekstra
Mot et tillegg i prisen nytes reisen i en Commodore lugar med dobbeltseng, tv, lugarservice og frokost inkludert.
    Les mer
       
Some text here
Underholdning
I Columbus Nightclub kan dere danse ut i de sene nattetimer. Eller hva med å nyte et glass i vår stilfulle vinbar. Her finnes noe for enhver smak.
    Les mer
   
       
   
       
   
KONTAKT OSS
       
Ring oss på telefon 21 62 10 00 mellom kl.9.00 og 16.00.
Epost:kundeservice@dfds.com
       
Følg oss på Facebook
   
       
    Min side   |   Se vår reiseblogg   |   Gratis Københavnguide   |   Kundeservice
               
            DFDS Seaways, Akershusstranda 31, Skur 42, 0150 Oslo.
Tel.: 21 62 10 00 (man-fre kl. 9.00 - 16.00)

E-post: kundeservice@dfds.com
Nettside: www.dfds.no    

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter