Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 23. september 2015

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Re: Klage/Fwd: N 5057762 Reisebekreftelse [DFDS #876127]
Erik Ribsskog     Wed, Sep 23, 2015 at 11:35 PM
To: "DFDS Seaways, Norway/Isabel"
Cc: juridisk
Hei,

ja det er riktig, jeg har problemer med at det er noen som bestiller masse 'dritt' i mitt navn, på nettet.

Jeg sender alt til Datatilsynet.

Jeg er arbeidsledig og har ikke råd å reise med deres firma, til Danmark, men jeg reiser heller med Stena Saga, for det er mye billigere, (og jeg var med de, i begynnelsen av denne måneden, for jeg trengte å komme meg litt bort blant annet, så jeg har vært med danskebåten og sett en del musikkere osv., med Stena Line, lørdag 5. september var det vel).

Og da så jeg deres ferje, fra dekk, på Stena Saga, når den båten kjørte inn i Oslofjorden, (søndag 6. september).

Og jeg synes det, at deres danskebåt, så mindre ut, enn Stena Saga.

Så det virker litt 'svett' (og dyrt), å dra, med DFDS, (til Danmark), må jeg si.

Så det har jeg ikke noen planer om.

Men hvis dere finner ut, hvem disse 'røverne' er, som tullebestiller i mitt navn, så si gjerne fra, til meg, (eller Datatilsynet), så kan jeg anmelde dem, til politiet.

Selv om det vel egentlig blir DFDS som trakasserer meg da, det må vel jeg si.

Siden at dere har dårlige datasystemer, (tydeligvis), som lar seg misbruke.

Erik Ribsskog


2015-09-23 15:37 GMT+02:00 DFDS Seaways, Norway/Isabel :

    Hei Erik,


    Takk for at du tar kontakt med oss.


    Ettersom hva jeg kan forstå så mener du at noen har brukt ditt navn og din e-post for å lage en booking her i DFDS Seaways. Stemmer dette?


    Bookingen du referer til er videre blitt kansellert, pga. manglende oppmøte.


    Ring oss gjerne eller svar på denne e-posten slik at vi kan ta saken videre.


    Hører fra deg!


    Isabel C.

    Sales Consultant/ Salgskonsulent

    -------------------------------------


    


    DFDS Seaways
    Akershusstranda 31, skur 42

    Postboks 365, Sentrum

    NO-0102 Oslo

    D: +47 21 62 10 00 [Call: +47 21 62 10 00]

    F: +47 21 62 10 01 [Call: +47 21 62 10 01]


    kundeservice@dfds.com

    www.dfds.no

    

    Les mer om vårt kurs- og konferansetilbud her


    Spør oss gjerne om tips til aktiviteter i København.



    The EU Sulphur Directive, which comes into effect on 1 January 2015, will require a significant reduction in sulphur dioxide emissions from ships. These requirements will have a major impact on ship­ping in northern Europe. DFDS supports this EU initiative, as it does all efforts to improve the environment.


    The increased cost of compliance requires us to change our surcharge structure, which will appear on your invoice beginning January 2015. Your contact persons at DFDS can assist you with further information.


    More information is available at: DFDS Response To Marpol Changes, New Sulphur Rules and DFDS Seaways MGO BAF POLICY


    From: "Erik Ribsskog"
    Sent: Wed 23 Sep 15 02.54.13 GMT+0200
    To: "juridisk"
    Cc: kundeservice@dfds.com
    Subject: Klage/Fwd: N 5057762 Reisebekreftelse

    Hei,

    dette er trakassering som følge av ID-tyveri, (virker det som).

    (Jeg har ikke kontaktet disse).

    Vennligst rydd opp!

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    PS.

    Jeg sender fortsatt om ID-tyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).


    ---------- Forwarded message ----------
    From: DFDS Seaways
    Date: 2015-09-09 10:49 GMT+02:00
    Subject: N 5057762 Reisebekreftelse
    To: Erik Ribsskog



    Les online versjon her


       


       

       
       

       



    Kjære Erik Ribsskog

    Takk for at du valgte å reise med DFDS Seaways.

    Vi sender deg her din reisebekreftelse og ber om at du leser igjennom den og ser at alt er korrekt. Vi minner også om at alle reisende må ha med gyldig legitimasjon. Klikk på linken "Les online versjon" for fullstendig reisebevis med alle detaljer om din reise. Vennligst les generelle bestemmelser og avtalevilkår (link til PDF finner du nederst i avsnittet Bestillingsinformasjon).
    Du kan se dine reisedetaljer og gjøre endringer på "Min side". Link til "Min side" finner du nederst i mailen.

    Vi ser frem til å ønske deg velkommen om bord og håper du får en behagelig reise!




       

       
       
       


       
       

       
    BESTILLINGSINFORMASJON

    Bekreftelse / reisebevis

    Booking nummer : 5057762

    Erik Ribsskog
    Drammensveien 507
    1363 Høvik   


        Fullstendig reisebevis   
       
       

    REISE : Oslo - København

    RUTE    AVREISE    OMBORDSTIGNING    ANKOMST

       
       
       
    Oslo - København    21-09-2015 16:30    15:15 - 16:15    22-09-2015 09:45

    København - Oslo    22-09-2015 16:30    11:00 - 16:15    23-09-2015 09:45

    TILKJØP

    UTREISE:   

       
    HJEMREISE:   

       
    DESTINASJON:   

       
    AVBESTILLINGSBESKYTTELSE:    2 x * ikke bestilt *. 

    TOTAL BELØP sum    ,00


        Reisebestemmelser   
        Parkering   
        Reiseinformasjon
       

       
       


       

       
       

       
    VELKOMMEN OM BORD



    Kom til dekket bord

    Bestill mat og reserver plass i restauranten på forhånd, og kom til dekket bord. Unngå kø og spis til det tidspunktet som passer dere best.


        Les mer

       
       


    Det lille ekstra

    Mot et tillegg i prisen nytes reisen i en Commodore lugar med dobbeltseng, tv, lugarservice og frokost inkludert.


        Les mer

       
       


    Underholdning

    I Columbus Nightclub kan dere danse ut i de sene nattetimer. Eller hva med å nyte et glass i vår stilfulle vinbar. Her finnes noe for enhver smak.


        Les mer

       

       
       
       



       
       

       
    KONTAKT OSS


       
       
    Ring oss på telefon 21 62 10 00 mellom kl.9.00 og 16.00.
    Epost:kundeservice@dfds.com


       
       
    Følg oss på Facebook
       

       
       


        Min side   |   Se vår reiseblogg   |   Gratis Københavnguide   |   Kundeservice


       
       
       
       

       
       
        DFDS Seaways, Akershusstranda 31, Skur 42, 0150 Oslo.
    Tel.: 21 62 10 00 (man-fre kl. 9.00 - 16.00)

    E-post: kundeservice@dfds.com
    Nettside: www.dfds.no   

       
       
       
       

       

    DISCLAIMER: This e-mail message and any attachments are confidential
    and may be privileged or otherwise protected by legal rules, and for
    use by the addressee only. If the message is received by anyone other
    than the addressee, please return the message to the sender and delete
    it and any attachments from your computer without copying it or
    disclosing its contents to anyone. Whilst all reasonable care has been
    taken to avoid the transmission of viruses, no responsibility is
    accepted in this regard and the recipient should scan and carry out
    such other checks as it considers appropriate.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter