Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 27. september 2015

Jeg sendte en e-post til Spesialenheten

Erik Ribsskog

Oppdatering/Fwd: Klage på at politiet vil ta fra meg førerkortet

Erik Ribsskog Sun, Sep 27, 2015 at 1:24 AM
To: post
Cc: amnestyis , "EUteam@amnesty.org" , "SCT@amnesty.org.uk" , Postmottak Sivilombudsmannen , "hv-02.kontakt" , Politikk Høyre , Akademikerforbundet , HRW UK , "sande.vgs"
Hei,

nå har jeg nettopp kommet hjem, fra Oslo, hvor jeg kjøpte matvarer.

Og like før jeg var hjemme, så ble jeg stoppet, av to politfolk, i
sivil, som kjørte en svart SUV, (ligende de som står utafor den
amerikanske ambassaden vel).

Og de spurte meg alle mulige slags spørsmål.

Og det har jeg ikke vært ute for før, at man ikke kan gå på gata
liksom, uten å bli stoppa.

Jeg vet at det er noe som heter rutinekontroll, når man kjører bil,
(for jeg ble ofte trakassert og stoppet av Oslo-politiet, da jeg bodde
på St. Hanshaugen, hvor jeg bodde, fra 1996 til 2004).

Og nå er det visst rutinekontroll når man spaserer og.

Det tror jeg ikke at jeg har hørt om før, engang.

Så det vil jeg klage på, som trakassering.

Disse politifolka var sivil, og hadde politi-skilt, rundt halsen.

Og han som snakka mest, ligna litt, på Harald Eia.

Og han som fikk førerkortet mitt, (før han ga det tilbake), så mer
hipster-aktig ut vel, med mørke krøller vel.

Nei, dette er noe uro-politi, som overvåker og tuller, kan man nesten
mistenke, mener jeg.

Her vil jeg ihvertfall klage.

Og jeg minner igjen om at Spesialenheten ignorerer veldig mange
klager, som jeg har sendt dere, i årenes løp.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2015-09-24 7:39 GMT+02:00
Subject: Klage på at politiet vil ta fra meg førerkortet
To: post <post@spesialenheten.no>
Cc: amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, "EUteam@amnesty.org"
<EUteam@amnesty.org>, "SCT@amnesty.org.uk" <sct@amnesty.org.uk>,
Postmottak Sivilombudsmannen <postmottak@sivilombudsmannen.no>,
"hv-02.kontakt" <hv-02.kontakt@mil.no>, Politikk Høyre
<politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet
<post@akademikerforbundet.no>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, "sande.vgs"
<sande.vgs@vfk.no>


Hei,

jeg fikk et brev i dag, (i går), om at politiet vil ta fra meg lappen.

Jeg har ikke noe annet ID, (jeg har ikke pass for øyeblikket), så
dette er noe slags terror, synes jeg.

De gir ingen ordentlig referanse, så dette må være noe slags
uro-politi, som ødelegger livet mitt, eller noe sånt.

(Eller HV, siden jeg er i HV).

Jeg har heller ikke noe sinnsykdom, det er bra noe svada, fra
forrvirrede mennesker i dette 'Molbo-landet':

Jeg etterlyser også svar på mine titalls tidligere politiklager i
deres 'Babuska-enhet', må jeg kalle det.

Erik RIbsskog

2 attachments

IMG_20150924_072346.jpg
625K

IMG_20150924_072427.jpg
642K

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter