Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 26. september 2015

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Prøvekjøring GLC
Erik Ribsskog     Sat, Sep 26, 2015 at 5:31 PM
To: Tore Andreas Verløy
Cc: juridisk , post , Postmottak Sivilombudsmannen
Hei,

ja denne nettmobbingen tar mye av min tid, så det hadde vært artig, å
funnet ut, hvem som drev med det, sånn at det kanskje kunne blitt
stoppet.

Jeg har ikke råd til å kjøpe bil for øyeblikket dessverre, og det er
til og med sånn, at politiet bedriver noe slags 'fjøsnisseseri', og
vil ta fra meg lappen, istedet for å gjøre jobben sin, og stoppe denne
nettmobbing og 'post-mobbingen', som jeg blir utsatt for, men landet
har gått til hundene, virker det som.

Sender også kopi til Datatilsynet, (selv om de heller ikke gjør jobben
sin, må jeg si).

Erik Ribsskog


2015-09-26 17:25 GMT+02:00 Tore Andreas Verløy :
> Hei,
>
> Jeg mottok en henvendelse der en tydeligvis oppga deg som personen jeg skulle kontakte.
>
> Skal høre med IT ansvarlig om han kan finne ut hvor henvendelsen kom ifra.
>
> Ha en fortsatt fin helg
>
> Med vennlig hilsen
>
>
> Tore Andreas Verløy
> Selger Mercedes-Benz personbil
>
> Bertel O. Steen Asker og Bærum AS
> Mobil:              + 47 90 62 60 17
> Sentralbord:   + 47 67 18 25 00
> E-post:  tore.verloy@bos.no
>
>  Opplev den nye multimedia-presentasjonen av våre SUV’er. Klikk her!
> www.bosab.no
>
> -----Opprinnelig melding-----
> Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
> Sendt: 26. september 2015 12:35
> Til: juridisk
> Kopi: Tore Andreas Verløy
> Emne: Klage/Fwd: Prøvekjøring GLC
>
> Hei,
>
> dette er trakassering som følge av ID-tyveri, (virker det som).
>
> (Jeg har ikke kontaktet disse).
>
> Vennligst rydd opp!
>
> Med hilsen
>
> Erik Ribsskog
>
> PS.
>
> Jeg sender fortsatt om ID-tyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes jeg).
>
>
> ---------- Forwarded message ----------
> From: Tore Andreas Verløy
> Date: Tue, Sep 1, 2015 at 9:08 AM
> Subject: Prøvekjøring GLC
> To: "eribsskog@gmail.com"
>
>
> Hei,
>
>
>
> Viser til henvendelse angående prøvekjøring av GLC, vi får den inn på huset her den 10.09.
>
>
>
> Jeg kan booke prøvekjøring fra Mandag 14.09 hvis du ønsker J
>
>
>
> Bare å ta kontakt.
>
>
>
> Med vennlig hilsen
>
>
>
>
>
> Tore Andreas Verløy
>
> Selger Mercedes-Benz personbil
>
>
>
> Bertel O. Steen Asker og Bærum AS
>
> Mobil:    + 47 90 62 60 17
>
> E-post:  tore.verloy@bos.no
>
> www.bosab.no
>
>
>
> ________________________________
> CONFIDENTIALITY NOTICE: This e-mail and the accompanying document(s) contain confidential information which is privileged and intended only for the address here of. If you are not the intended recipient, you are here by notified that any disclosure, copying, distribution or use of this e-mail and/or accompanying document(s) is strictly prohibited.
> If you have received this e-mail in error, please immediately notify the sender at the above e-mail address.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter