Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 16. oktober 2015

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Nye gardiner?
Erik Ribsskog     Fri, Oct 16, 2015 at 9:15 PM
To: Martina Uhrikova
Cc: juridisk
Hei,

jeg har ikke bestilt noe som helst, fra dere.

Da lider du nok av noe slags forvirring, er jeg redd for.

Jeg vil ikke ha på meg, at jeg driver og bestiller gratis tøyprøver, osv.

Vennligst slutt å send meg 'dritten' deres, (både når det gjelder post og internett).

Erik Ribsskog


2015-10-16 10:03 GMT+02:00 Martina Uhrikova :

    Hej Erik

    Tack för ditt mail.

    Du har beställt gratis tygprover från UNIGgardin, därför har du även mottagit nyhetsbrev från oss.

    Önskar dig en trevlig dag.




    Venlig hilsen

    Martina Uhrikova
    UNIGgardin ApS
    Postboks 4691 Nydalen
    NO-0405 Oslo
    Tlf: 219 30 614
    www.uniggardin.no
    Facebook: https://www.facebook.com/UNIGgardinno-497694506948896

        På Tors, 15 Okt at 3:11 AM , Erik Ribsskog skrev:
        Hei,

        dette er trakassering som følge av ID-tyveri, (virker det som).

        (Jeg har ikke kontaktet disse).

        Vennligst rydd opp!

        Med hilsen

        Erik Ribsskog

        PS.

        Jeg sender fortsatt om ID-tyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
        virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
        jeg).


        ---------- Forwarded message ----------
        From: UNIGgardin
        Date: 2015-09-27 13:58 GMT+02:00
        Subject: Nye gardiner?
        To: Eirik


        UNIGgardin     Produkter        Support
          Gratis stoffprøver       Pris garanti       3 års garanti       Rask levering
        Rullgardiner LUX

        fra 237kr    

           

            Rullegardin LUX
        Rullegardin topp klasse. Rullegardinen er bygget med de klassiske Benthin komponenter inkludert metallbeslag.

            GRATIS stoffprøver   Bestill
        Plissegardiner

        fra 302kr    

           

            Plissegardin BASIC
        Plissegardin i den klassiske decomatic kvalitet. Det viste stoffet er G2107. Plissert BASIC er tilgjengelig i ni ulike modeller, blah. opp / ned (G415).

            GRATIS stoffprøver   Bestill
        Plisségardiner

        fra 1.428kr    

           

            DUO Rullegardin
        Moderne og super smart DUO Rullegardin. Rullegardinet er laget med Benthin componenets som garanterer super kvalitet. Utforsk en rekke stoffprøver og bestille gratis stoffprøver.

            GRATIS stoffprøver   bestill
           

           

            Følg oss på Facebook

            Følg oss på Facebook og finne inspirasjon og gode tilbud!

            Følg oss
        Persienner

        fra 138kr    

           

            Persienne BASIC
        Klassiske aluminium persienner. Velg mellom 64 farger. Persiennen er tilgjengelig i både 25mm og 35mm. Persiennen kan også gjøres som en strukket modell.

            GRATIS stoffprøver   bestill
            © 2015 UNIGgardin.no     Facebook    |    Twitter    |    YouTube   
        Unsubscribe from this list.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter