Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 15. november 2015

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
RE: Klage/Fwd: Takk for din bestilling Soft Silk Tights
Erik Ribsskog     Sun, Nov 15, 2015 at 1:46 PM
To: asiakaspalvelu@mail.efi.nu
Cc: juridisk
Hei,

nei, jeg synes ikke, at dette, er noe morsomt.

Jeg får postkassa full av 'dritt', så godt som hver dag, (må jeg si).

Så om dere kan finne ut hvem disse 'røverne' er, og gi den informasjonen videre, til Datatilsynet, (sånn at de kan få slutt på dette).

Og vennligst slutt å send meg mer dritt, hverken per e-post eller vanlig post.

Erik Ribsskog


2015-10-19 14:14 GMT+02:00 :

    Hei.
    Dette var ikke bra. Har meldt deg ut og ryddet fakturaene.
    Får håpe det ikke er ID-tyveri men at det noen som har hatt det litt "morsomt".

    Med vennlig hilsen
    Eva
    EFI Kundeservice
    
    Tlf: 815344444
    www.efi.no/kundeservice


    Original Text
    From:     Erik Ribsskog
    To:     juridisk
    CC:     kundeservice@mail.efi.no
    Sent:     13.10.15 01:49:32
    Subject:     Klage/Fwd: Takk for din bestilling Soft Silk Tights

    Hei,

    dette er trakassering som følge av ID-tyveri, (virker det som).

    (Jeg har ikke kontaktet disse).

    Vennligst rydd opp!

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    PS.

    Jeg sender fortsatt om ID-tyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).


    ---------- Forwarded message ----------
    From: EFI Kundeservice
    Date: 2015-10-11 3:46 GMT+02:00
    Subject: Takk for din bestilling Soft Silk Tights
    To: "eribsskog@gmail.com"



    Hei, Erik Ribsskog

    Takk for din bestilling!

    Pakken vil bli sendt til deg i løpet av 2 uker. Vi håper du blir fornøyd med ditt abonnement og ser frem til å ha deg som kunde hos oss.

    Dersom du har noen spørsmål kontakt oss gjerne på telefon 815 34 444 (hverdager 08:00 - 16:00) eller send en melding via Kundeservice.

    Velkommen til en trygg netthandel!

    Med vennlig hilsen
    EFI AS, Kundeservice


    Kontakt oss
    Send gjerne en melding ved å klikke på linken: Efi kundeservice eller nå oss på telefon 815 34 444.

    EFI     EFI Efi AS / Postboks 600 Sentrum / 0106 OSLO / www.efi.no
    instagram     facebook     efi blog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter