Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 15. november 2015

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
RE: Klage/Fwd: Stabburet Leverpostei [TicketID#2108850]
Erik Ribsskog     Sun, Nov 15, 2015 at 3:00 PM
To: Japan Photo Kundeservice
Cc: juridisk
Hei,

ja, hvis dere kan sende navnene, på disse 'røverne', til Datatilsynet, så hadde det vært veldig bra.

(Så vet nok Datatilsynet, hva de skal gjøre, med disse 'berme-folka').

Jeg får så mye 'dritt', både i postkassa og per e-post.

Så hvis dere kan slutte, å sende mer dritt nå, (hverken per post eller e-post), så hadde det vært veldig bra.

Erik Ribsskog


2015-10-15 11:29 GMT+02:00 Japan Photo Kundeservice :

    Hei Erik,

    Beklager at du ikke er fornøyd med servicen vi tilbyr. Vi har ikke lov til
    å gi ut denne informasjonen til uvedkommende, men som sagt er vi
    behjelpelige med å sende det til Datatilsynet om du har sendt saken videre
    til dem og de vil forfølge det videre.

    Ha en fin dagn videre!

    Med vennlig hilsen
    Sissel
    Japan Photo Kundeservice

    www.japanphoto.no
    _____________________________________________

    Samle dine beste minner i en testvinnende CEWE FOTOBOK
    http://www.japanphoto.no/cewe-fotobok

    Bli fan på Facebook:
    http://www.facebook.com/japanphoto.no

    ______________________________________________________________




        ----- Original E-Mail -----
        From: Erik Ribsskog
        To: Japan Photo Kundeservice
        Date: Thu Oct 15 00:05:55 UTC 2015
        Subject: Re: Klage/Fwd: Stabburet Leverpostei [TicketID#2057857]


        Hei,

        det virker som at dere beskytter disse pøblene her.

        Siden at dere kun vil gi denne informasjon til Datatilsynet, og ikke til meg.

        Jeg har også lært, på ungdomsskolen, at grunnen til at vi måtte lære nynorsk, var for at hvis vi fikk jobb, i det offentlige, så måtte vi kunne svare folk, på den målformen, som de sendte på selv.

        Så at folk innen forretningsverdenen, skal ha en lavere standard.

        Den kjøper jeg ikke helt.

        Det må være da, at dere tar sikte på, å ha en slags 'fjøsnisse-image', eller noe sånt, hos Stabburet/Japan foto.

        Nei dette syntes jeg, at virka rart.

        Nei, dette var dårlig kundeservice, må jeg nesten si da.

        Huttetu, som de sier.

        Erik Ribsskog


        2015-09-28 7:35 GMT+02:00 Japan Photo Kundeservice :

            Hei Erik,

            Takk for din henvendelse.

            Beklagar at det er gjort ei bestilling med di e-post som du ikkje kjenner
            til!
            Det som er bestilt her er eit leverposteilok som er eit gratisprodukt som
            var sendt til adressa i mailen 02.09.15.
            Dersom datatilsynet har bruk for IP-adresse og filer som vart brukt kan
            dei berre ta kontakt med oss.

            Med vennlig hilsen
            Sissel
            Japan Photo Kundeservice

            www.japanphoto.no
            _____________________________________________

            Samle dine beste minner i en testvinnende CEWE FOTOBOK
            http://www.japanphoto.no/cewe-fotobok

            Bli fan på Facebook:
            http://www.facebook.com/japanphoto.no

            ______________________________________________________________




                ----- Original E-Mail -----
                From: Erik Ribsskog
                To: juridisk
                Date: Sun Sep 27 10:42:20 UTC 2015
                Subject: Klage/Fwd: Stabburet Leverpostei


                Hei,

                dette er trakassering som følge av ID-tyveri, (virker det som).

                (Jeg har ikke kontaktet disse).

                Vennligst rydd opp!

                Med hilsen

                Erik Ribsskog

                PS.

                Jeg sender fortsatt om ID-tyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
                virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
                jeg).


                ---------- Forwarded message ----------
                From: Japan Photo
                Date: 2015-08-30 18:55 GMT+02:00
                Subject: Stabburet Leverpostei
                To: eribsskog@gmail.com


                header
                Takk for din bestilling

                Ditt ordrenr er 1674188.
                Ta godt vare på denne e-posten helt til du mottar dine varer. Ved kontakt med vårt kundesenter vennligst ha ditt ordrenummer klart.

                Leveringsadresse:
                Erik Ribsskog
                Drammensveien 507
                1363 HØVIK

                Bestilte varer:
                Tittel     Enhetspris     Antall     Pris
                Leverposteilokk Leverposteilokk     0.00     1     0
                            Total:     0

                Bli med i trekningen av gavekort fra Japan Photo
                Svar på en kort undersøkelse om Stabburet Leverpostei, og bli med i trekningen av gavekort på bildeprodukter fra Japan Photo à 500,- Klikk her for å delta
                CEWE FOTOBOK
                Fotogaver
                Stabburet / Japan Photo
                (+47) 57 88 35 00
                post@eurofoto.no
                http://www.stabburetleverpostei.no
                http://www.japanphoto.no
                Footer

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter