Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 15. november 2015

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Møt oss på hytte- og boligmessen i Drammen denne helgen!
Erik Ribsskog     Sun, Nov 15, 2015 at 1:10 PM
To: juridisk
Cc: johnk@solhytten.no
Hei,

dette er trakassering som følge av ID-tyveri, (virker det som).
  
(Jeg har ikke kontaktet disse).
  
Vennligst rydd opp!
  
Med hilsen
  
Erik Ribsskog
  
PS.
  
Jeg sender fortsatt om ID-tyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes jeg).


---------- Forwarded message ----------
From: John Kenneth Sigvartsen i Solhytten
Date: 2015-10-22 11:01 GMT+02:00
Subject: Møt oss på hytte- og boligmessen i Drammen denne helgen!
To: Erik


Hyttedrømmer, hytteplaner eller bare noen hyttespørsmål?
Se denne e-posten på web.
Hyttedrømmer, hytteplaner eller bare noen hyttespørsmål?
Møt oss på hytte- og boligmessen i Drammen denne helgen!

23. – 25. oktober stiller vi i Solhytten med egen stand på messen i Drammenshallen, og du er hjertelig velkommen til å stikke innom for å få vår hyttebok og ta en prat med oss. Husk at vi kan levere nye hytter som byggesett, ferdig oppsatt råbygg eller nøkkelferdig, alt etter hva du foretrekker.

Hvis du har en gammel hytte som er mer slit enn glede, så kan vi også hjelpe deg med  å rive og bygge nytt. Dette er noe vi har lang erfaring med og vi kan håndtere hele prosessen fra start til mål enklere og raskere enn du tror. Velkommen til Solhyttens stand!
Med vennlig hilsen
John Kenneth Sigvartsen
Selger, Solhytten
456 00 408
johnk@solhytten.no
Morten Nordli
Selger, Solhytten
456 31 689
morten@solhytten.no

   

Copyright © 2015 Solhytten AS
Du mottar dette nyhetsbrevet fordi du har tidligere bestilt hyttebok fra Solhytten.

Vår besøksadresse er:
Solhytten AS
Welhavens vei 4
Sandnes, Rogaland 4319
Norway

Add us to your address book


Hvis du ønsker kan du oppdatere dine innstillinger eller melde deg av vårt nyhetsbrev.

Email Marketing Powered by MailChimp

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter