To: Kundtjänst NO
Cc:
firmapost@nkom.no, Post , "With, Kim"
, "Hilde I. Slevigen
,, Lindorff Kundesenter
,, post@finkn.no,, post
,, sande.vgs" ,
Postmottak DSB , Postmottak Sivilombudsmannen
, post
, Forbrukerombudet
, post@forbrukerradet.no,
"Storjord,Lars Edvard" , Telenor
Abuse Response Team , ica.kontakt@ica.no,
ica@ica.se, "post@arbeidstilsynet.no"
|
Hei,
nei, hvor mye er en karriere verdt, liksom?
Dette var det nok ikke mange, i Ica/Rimi, som skjønte noe av.
Det var nok sånn, at jeg fikk skylda, hvis jeg skulle tippe.
Sender kopi til Ica og Arbeidstilsynet, (mener å huske, at jeg snakka
med distriktsjef Skodvin, i Rimi, om dette, hvis ikke så husker nok
antagelig min assistent Sølvi Berget dette).
Erik Ribsskog
2015-12-29 10:36 GMT+01:00 Kundtjänst NO <kundeservice@siba.no>:
> Hej och tack för ert mail!
>
> Jag beklagar men jag vet inte vad jag kan hjälpa er med från SIBAs
håll tyvärr jag hade rekommenderat er att ringa till Telenor på nummer:
09000
> Eller skicka en fråga här: http://www.telenor.no/privat/kundeservice/kontakt/epostmabn.jsp
>
>
> Önskar en fortsatt fin dag och en riktigt god fortsättning!
> Elsa
>
> SIBA Customer Service Norge
> SIBA AB
> Direct: +47 215 370 00
> Email: kundeservice@siba.no
> Vi hoppas att du är nöjd med hur vi har löst ditt ärende. Låt oss gärna veta genom att svara på 3 snabba frågor.https://response.easyresearch.se/s.asp?WID=991673&Pwd=29764548
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> -----Original Message-----
> From: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
> Sent: den 28 december 2015 19:59
> To: firmapost@nkom.no
> Cc: Post; With, Kim; Hilde I. Slevigen <post@inkassoklagenemnda.no>,, Lindorff Kundesenter <kundesenter@lindorff.com>,, post@finkn.no,, post <post@finanstilsynet.no>,, sande.vgs; Postmottak DSB; Postmottak Sivilombudsmannen; post; Forbrukerombudet; post@forbrukerradet.no; Storjord,Lars Edvard; Telenor Abuse Response Team; kundeservice@siba.no
> Subject: Klage/Fwd: Saksnr 24624958
>
> Hei,
>
> i dag, så fikk jeg en tekstmelding, fra Telenor.
>
> Den tekstmeldingen er om, at jeg liksom skal ha bestilt portering, av mobil-nummeret mitt.
>
> Men det har jeg ikke bestilt.
>
> Det hendte noe lignende, i sommer/høst, da noen porterte mitt forrige Telenor-mobilnummer, til Chili.
>
> Og da brukte de falsk adresse og falsk e-post-adresse.
>
> Jeg har også sendt hundrevis/tusenvis av e-poster, om nettmobbing, til Datatilsynet.
>
> Så enten er det sånn, at disse nettmobberne, som tuller med meg, også har begynt, med tele-mobbing.
>
> Ellers så er det sånn, at noen ringer til for eksempel Pakistan, i mitt navn, (sånn at jeg får regninga).
>
> Uansett, så er dette bare noe tull.
>
> Jeg har kun en gang portert, et mobilnummer.
>
> Og det var mens jeg jobba, som butikksjef, på Rimi Langhus, (noe jeg jobbet som, fra våren 2001 til sommeren 2002).
>
> Da dro jeg til Siba, (var det vel), på/ved Furuset/Alnabru/Haugerud.
>
> Og der byttet jeg ut min trofaste Nokia 3210, som da hadde begynt å bli, litt gammeldags, vel.
>
> Og da var det et tilbud, på en mobil, med polyfoniske ringetoner, (også Nokia).
>
> Og da porterte jeg, fra Telenor til Netcom.
>
> Men da ødela det, for jobben min.
>
> For da jeg fikk en telefon, fra Rimi, (var det vel), så gikk det ikke an å høre, hva som ble sagt.
>
> (Noe sånt).
>
> Så jeg måtte da dra tilbake igjen, til Siba, (var det vel), og ordne med portering, på nytt.
>
> Så her har det vært krøll, med nazi-sabotasje, (eller hva man skal
kalle det), siden 2001 deromkring, (av en eller annen grunn), må jeg si.
>
> Jeg fant heller ikke noen vanlig e-post-adresse, for Telenor, på deres nettsted.
>
> Og det er også dårlig, må jeg si.
>
> Ellers hadde jeg sendt til for eksempel 'post@telenor.no' også, hvis jeg hadde funnet, en e-post-adresse, for generelle henvendelser, på deres nettsted.
>
> Men så ikke.
>
> Erik Ribsskog
>
>
> ---------- Forwarded message ----------
> From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
> Date: 2015-12-21 14:28 GMT+01:00
> Subject: Re: Saksnr 24624958
> To: Lindorff Kundesenter <kundesenter@lindorff.com>
> Cc: Post <post@brukerklagenemnda.no>, "With, Kim" <Kim.With@dsb.no>, "Hilde I. Slevigen <post@inkassoklagenemnda.no>,, Lindorff Kundesenter <kundesenter@lindorff.com>,, post@finkn.no,, post <post@finanstilsynet.no>,, sande.vgs" <sande.vgs@vfk.no>, Postmottak DSB <Postmottak@dsb.no>, Postmottak Sivilombudsmannen <postmottak@sivilombudsmannen.no>, post <post@spesialenheten.no>, Forbrukerombudet <postjournal@forbrukerombudet.no>,
> post@forbrukerradet.no, firmapost@nkom.no, "Storjord,Lars Edvard"
> <lars.edvard.storjord@nkom.no>
>
>
> Hei,
>
> dette er ikke min e-post-adresse.
>
> (Min e-post-adresse er eribsskog@gmail.com og ikke ribsskog@gmail.com).
>
> Og min adresse er heller ikke på Slependen, der har jeg ikke bodd, siden i februar-måned.
>
> Og at man bare skal kunne portere et telefonnummer, ved å vite personnummeret, det synes jeg, at virker rart.
>
> At jeg skal behøve å politianmelde dette, virker også rart, synes jeg.
>
> Her blir jeg ikke trodd, på det jeg sier, mener jeg.
>
> Dette er nok politiet som tuller.
>
> Jeg har mange klager på de, sendt til Spesialenheten, som ignoreres.
>
> Jeg sender kopi til Inkassoklagenemda, for jeg synes dere er urimelige.
>
> Dette er skam, det er dere som skylder meg penger, for jeg tapte
min kontant-kort-saldo, og har fått mye strev, med dette, så jeg krever
> 1000 kroner, i erstatning for denne tort og svien, må jeg kalle det.
>
> Så jeg håper å høre tilbake, fra Inkassoklagenemda, om dette, så kan vi ta det derfra.
>
> Erik Ribsskog
>
> PS.
>
> Som jeg tidligere har sendt om, til Storjord i Nkom blant annet.
>
> Så har jeg ikke gitt noen, noen som helst fullmakt, til å portere, mitt mobilnummer.
>
> Så dette er en skandale, vil jeg si.
>
>
> 2015-12-21 13:55 GMT+01:00 kundesenter@lindorff.com <kundesenter@lindorff.com>:
>> Hei, da har vi mottatt svar fra kreditor.
>>
>> Vennligst se vedlagte redegjørelse.
>>
>>
>> ------------------------------------
>> Fra: eribsskog@gmail.com
>> Sendt: 13.12.2015
>> Til: kundesenter@lindorff.com
>> Emne: Re: Re: 24624958
>>
>>
>> Hei,
>> denne saken, sendte jeg om, til Inkassoklagenemda, 11. desember.
>> Og det skal dere ha fått kopi om.
>> Jeg kan ta med om, at mitt sim-kort, slutta å virke, (da denne 'al
>> quaida-porteringen' inntraff, i høst).
>> Og jeg måtte da, ta sim-kortet, fra min smart-telefon, og sette, i den
>> 'vanlige' mobilen.
>> Og så bruker jeg nå, min smart-telefon som kamera og mp3-spiller.
>> Så her har det foregått noe veldig kriminelt, vil jeg si.
>> Og så får jeg inkasso-varsel osv.
>> Da står ikke verden til påske, hadde jeg nær sagt, når jeg ser
>> idiotien, som florerer, i inkasso-saker osv., nå for tiden.
>> Her får dere faen meg ta skjerpe dere.
>> Selv om det har vært 11. september og terror, på TV, så kan ikke det
>> være en unnskyldning, for at dere skal bli, helt idioter.
>> Send dette til en overordnet, (som kanskje har litt vett i huet), hos dere.
>> Fitter!
>> Erik Ribsskog
>> 2015-12-08 8:17 GMT+01:00 Lindorff Kundesenter :
>>> Takk for din e-post.
>>>
>>> Innsigelsen er oversendt kreditor for vurdering.
>>> Videre pågang er stanset i påvente av tilbakemelding fra kreditor.
>>>
>>> Vi vil komme med en tilbakemelding så snart kreditor har avklart saken.
>>>
>>> Kontakt oss ved eventuelle spørsmål.
>>>
>>>
>>>
>>> Kundesenter
>>>
>>> Tel: 31279810 Fax: 31279301
>>>
>>> E-post: kundesenter@lindorff.com
>>>
>>> Besøk vår selvbetjeningsportal for privatpersoner
>>>
>>>
>>>
>>> LINDORFF
>>>
>>> Postboks 7055, N-3007 Drammen
>>>
>>> Tel:(+47) 23 21 10 00 Fax:(+47) 23 21 11 00
>>>
>>> www.lindorff.no / www.lindorff.com
>>>
>>> ** This message including anyattachments may contain confidential
>>> and/or privileged information intended only for the person or entity
>>> to which it is addressed. If you are not the intended recipie
>
|
|